Trøgstad Legekontor

Trøgstad Torg 3 (P.B. 54) 1861 Trøgstad

Siste vurderinger av behandlere ved Trøgstad Legekontor

Helt suveren 😊

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Har hatt dr Larsen siden jeg var veldig ung. Har alltid vært fornøyd med det han har gjort!

Viser lite forståelse på enkelte områder

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Jeg har hatt han som lege til barna mine og som ung mor fikk jeg mye bra veiledning. Dette på helt vanlige barnesykdommer og symptomer.

Men da det kommer til meg selv var han ikke videre flink.
Jeg følte meg latterliggjort og dum med uttalelser som; "Det burde du tenkt på før du fikk barn" , "Det finnes ingen slike operasjoner, du har sett for mye på tv" , "Ja, du er kvalifisert og jeg ser du har gjort alt jeg har bedt om, men et slikt inngrep er nå vanlig å betale for selv."

Jeg byttet fastlege da en av sekretærene begynte å diagnosere meg over telefon og sa jeg kunne komme å hente sykemeldingen jeg tydeligvis var ute etter.

Hyggelig dame med dårlig tid!

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Kan virke som om legen har for mange pasienter. Virker periodevis stresset og sur.

Fantastisk lege!

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Full tillit til min fastlege!
-Tar pasientene på alvor.
-Lytter til det pasienten sier.
-Effektiv.
-Løsningsorientert.
-Jordnære.
-Dyktig på alle måter!

Erfaren lege

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Larsen er som en annen også skriver alltid godt forberedt til timer hvor han vet noe om problemene på forhånd. Det mest irriterende er at han enkelte ganger kan sette i gang med "miniforedrag" om sykdommen, mer enn å bruke tid til å lytte til pasienten og dennes spørsmål.

Har alltid opplevd at vurderinger og behandling har vært som de skulle. Han er en god støttespiller i forhold til arbeidsgivere og Nav.