Trøgstad Legekontor

Trøgstad Torg 3 (P.B. 54) 1861 Trøgstad

Siste vurderinger av behandlere ved Trøgstad Legekontor

Meget Fornøyd

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Da det "sto på" som værst . kom han ette kontor tid, fikk meg, raskt til moss sykehus, som etter etter relavtiv kort tid og med blå lys fikk meg til RH Rikshosbetalet
Hjerte avd som rask fant ut at jeg trenget nytt hjerte , det er snart 4 år siden
(Kort versjon)

Topp lege

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Legen er svært våken, tar endringer kvikt. Treffsikker,
Har et behagelig, vennlig vesen.

Den perfekte lege

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Jeg har hatt Larsen som lege hele mitt liv, med unntak av en periode på ti år hvor jeg bodde i Oslo og hadde diverse andre fastleger.

Larsen er en lege som tar seg tid til å lytte til hva du har å fortelle, og tar deg på alvor. Han har gode empatiske egenskaper, virker oppriktig opptatt av å ivareta deg, og er alltid oppdatert på forhistorien din når du kommer inn til ham.

Larsen virker i tillegg veldig faglig dyktig, men henvender deg videre til spesialist om noe er utenfor hans fagfelt slik han skal og bør.

Jeg har hatt andre fastleger når jeg ikke har bodd i IØ, men ingen kan måle seg med Larsen.

Verdens beste:)

Lege: Hege Holand Hansen Skrevet

Hun har reddet livet mitt, en utrolig bra lege.. Jeg har hatt smerter i mine kneledd i 20 år, og hun er den første som virkelig har tatt tak i mine problemer, jeg har også mange `andre` problemer, som hun har `tatt tak`i... Jeg skylder henne livet....

Lite forståelsesfull

Lege: Søren Holte Larsen Skrevet

Denne opprinnelige danske legen har mindre gode empatiske evner og evner dårlig å sette seg inn i pasienters situasjon. Til tider driver han nærmest harselering og latterliggjørig av sine pasienter. Dette alene var grunn til at vi valgte ham bort og byttet.

I tillegg til dette er han lite oppdatert på nye tester osv. Og i stedet for å sjekke ting han er usikker på, velger han å være feilaktig påståelig. "Nei, slike tester finnes ikke."