Trara Legekontor AS

Traraveien 5B 1605 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Trara Legekontor AS

Effektiv,nøyaktig,løsningsorientert

Lege: Ena Nielsen Skrevet

har hatt denne fastlegen i snart 5 år, er strålende fornøyd!! Alltid blid, alltid hjelpsom,kunnskapsrik og løsningsorientert.
Inngir en veldig trygghetsfølelse.

Fantastisk lege!

Lege: Karoline Lund Skrevet

Dette er den beste legen jeg kunne fått. Har aldri følt at hun ikke har lyttet til meg og har det vært krise så har hun uansett fikset tid i kalenderen til meg. Hun er familielegen vår, og har støttet oss gjennom tunge stunder og fått meg opp fra en dyp dal når jeg slet psykisk. Hun er en meget kompetent og kunnskapsrik lege og tar deg alltid på alvor! Takk for at du er den du er, Karoline:)

Uinteressert og useriøs

Lege: Ena Nielsen Skrevet

Det eneste som er bra er ventetiden og legesenteret.

Ena glemmer å bestille blodprøver, må ofte tilbake å ta de ho har glemt. Er alltid noe feil med sykmeldinger og hun får ikke tingene gjort. Virker som hun ikke forstår pasientens problemer og finner ingen løsninger.

Den beste fastlege man kan ønske seg

Lege: Hanne Sigrid Tolfsen Skrevet

Hanne er en svært kompetent og profesjonell lege, et varmt medmenneske, og en uvurderlig kontakt i helsevesenet.

Lyttende og empatisk !

Lege: Bjørn-Tore Martinussen Skrevet

Er positivt overrasket og vært fornøyd de ganger jeg har vært der ! Syns han har satt seg inn i journalen min og tar meg på alvor! Veldig villig og lytter og har forslag på løsninger .
Har litt humor og åpenhet også .
Han er opptatt av å være grundig og virker veldig omsorgsfull !