Hafslundsøy Legesenter

Telefonnummer69 13 20 8069 13 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av Hafslundsøy Legesenter

Dyktig

Lege: Øystein Holmedal Skrevet

Brukt ham i 25 år, kommer alltid inn til tiden, ikke sen med å henvise videre til spesialister / rønken.
Skrankepersonalet er alltid hyggelige og imøtekommene, dyktig.

Litt hoven og uintressert

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Han har blitt en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Har kun vært hos lasse da min fastlege har vært syk etc.
Han virker litt for bråkjekk til å være min fastlege. Som pasient føler en seg litt som på samlebånd Ingen person jeg ville hatt som fastlege. Men han er rask til å sende pasienter til spesialister, litt for raskt.

Veiledende , flink og presis.

Lege: Øystein Holmedal Skrevet

Han var min veileder i prosessen fra sykemeldt til uføretrygdet. Lang prosess, men fikk hjelpen,støtten og oppfølgingen jeg trengte. Flink til å ta seg god tid når det var som verst, nøler ikke med å sende deg til spesiallist.
Han nølte heller ikke med å være "streng" når det gjaldt.
Generellt en dyktig, flink og inkluderende doktor. Ikke alltid så god til å informere i etterkant av utvidende blodprøver, undersøkelser etc, hvis du ikke ringer selv til legekontoret å spør konkret om resultatene.

10 år med Lasse.

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Etter 10 år er jeg fortsatt meget fornøyd med Lasse. Han er sånn en lege skal være i mine øyne. Rettferdig, tør å ta en diskusjon, og ikke minst faglig dyktig. De øvrige på kontoret er helt herlige (jentene) utrolig flinke og hjelpsomme Alltid.

Skeptisk

Lege: Øystein Holmedal Skrevet

Han er meget presis ifht. klokken. Ha bedre tid til pasienten. Ha mer tillit til det pasienten sier. Har brukt Holmedal i mange år, men kan ikke anbefale han. Går greit når jeg har behov for hjelp til plager som er enkle og behandle. Etter han ble klar over at jeg hadde et rus-problem forandret han væremåte ovenfor meg.