Hafslundsøy Legesenter

Telefonnummer69 13 20 8069 13 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av Hafslundsøy Legesenter

Fantastisk lege (reddene engel)

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Lasse er en utrolig lege. Han hører på det du har å si og tar ut essensielle i samtalen. Etter jeg kom til Lasse ble jeg endelig forstått og ikke minst hjelpt på alle måter. Jeg hadde vært igjennom et antall leger og spesialister som ingen fant noen feil eller som ikke klarte å gjøre opp seg en konkret mening om hva som feilte meg. Etter noen år hos Lasse med masse råd og veiledning , med mange rette henvisninger fikk jeg endelig svar hva som var "feil" med meg. Å det var ikke innbilning! Nå har jeg fått diagnosene bipolar og crons. Han var også der hele tiden under mitt svangerskap som ikke var så greit. Jeg får all hjelp jeg trenger. Å jeg har fått tilbake mitt liv takket være denne mannen. Kommer aldri til og bytte! Fantastisk på alle måter. Jentene på kontoret fortjener også en stor stjerne i boka. 🌟❤

Dyktig

Lege: Øystein Holmedal Skrevet

Brukt ham i 25 år, kommer alltid inn til tiden, ikke sen med å henvise videre til spesialister / rønken.
Skrankepersonalet er alltid hyggelige og imøtekommene, dyktig.

Litt hoven og uintressert

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Han har blitt en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Har kun vært hos lasse da min fastlege har vært syk etc.
Han virker litt for bråkjekk til å være min fastlege. Som pasient føler en seg litt som på samlebånd Ingen person jeg ville hatt som fastlege. Men han er rask til å sende pasienter til spesialister, litt for raskt.

Veiledende , flink og presis.

Lege: Øystein Holmedal Skrevet

Han var min veileder i prosessen fra sykemeldt til uføretrygdet. Lang prosess, men fikk hjelpen,støtten og oppfølgingen jeg trengte. Flink til å ta seg god tid når det var som verst, nøler ikke med å sende deg til spesiallist.
Han nølte heller ikke med å være "streng" når det gjaldt.
Generellt en dyktig, flink og inkluderende doktor. Ikke alltid så god til å informere i etterkant av utvidende blodprøver, undersøkelser etc, hvis du ikke ringer selv til legekontoret å spør konkret om resultatene.

10 år med Lasse.

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Etter 10 år er jeg fortsatt meget fornøyd med Lasse. Han er sånn en lege skal være i mine øyne. Rettferdig, tør å ta en diskusjon, og ikke minst faglig dyktig. De øvrige på kontoret er helt herlige (jentene) utrolig flinke og hjelpsomme Alltid.