Mysen legesenter

Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanegata 11B 1850 Mysen

Siste vurderinger av Mysen legesenter

Drivende dyktig

Lege: Tatjana Haddeland Skrevet

Jeg, har vært så heldig å få Tatjana som fastlege. Hun er direkte, ærlig og lett å forholde seg til. Veldig fornøyd.

Anbefales ikke

Lege: Tatjana Haddeland Skrevet

En svært ubehagelig opplevelse. Finnes ikke empatisk eller villig til å lytte til pasienten. Oppleves som ufin og uinteressert.

Lytter og følger opp

Lege: Abdul-Razzak Naser Hussain Skrevet

Jeg er fornøyd med denne legen, han virker vennlig uten å virke falsk, jeg føler han vil mitt beste. Hatt to leger som ikke har tatt mine psykiske helseplager på alvor, noe som førte til att jeg ble alvorlig syk tilslutt. Jeg er yrkesaktiv og er avhengig av at lege lytter til mine symptomer og drøfter med meg når han/hun synes jeg bør sykmeldes, da jeg har sett på sykmelding som et nederlag og ikke etterspør dette selv.
Føler legen viser meg respekt til tross for at min problematikk hovedsakelig er psykisk, dette har vært en sjeldenhet for meg.
Legen tar også selv initiativ til å sette opp oppfølgingstime hvis han ser dette som behov.

Upassende

Lege: Lucja Larsson Skrevet

Har bare vært hos henne 3 ganger, men hun kommer med upassende kommentarer og er på kanten til direkte spydig... hun er alltid blid og hyggelig i starten av timen, men ved mine besøk føler jeg at hun ikke prioriterer problemet mitt, men heller bruker tid på å kommentere vekt osv..

Ikke og anbefale

Lege: Abdul-Razzak Naser Hussain Skrevet

Dette er en lege som ikke tenker på pasientens beste. Tar seg ikke tid og høre på deg . Vanskelig lege som ikke tar deg på alvor!! Vil bytte så fort jeg kan eller heller gå til privat lege.