Mysen legesenter DA

Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ...
Jernbanegata 11B 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Mysen legesenter DA

Trygg og bryr seg

Lege: Betten Vaager Skrevet

Utrolig god fastlege som jeg håper jeg vil få ha i mange år. Bryr seg om meg som pasient og sender henvendelse videre hvis jeg vil ønsker og eller ar hun mener jeg trenger det.

Fastlege jeg anbefaler på det sterkeste

Liten innsikt og liten erfaring.

Lege: Betten Vaager Skrevet

Venter på operasjon av en mindre prolaps. I prosessen går ting tregt, og hun lytter dårlig. Hun "profilerer" deg i en kategori, og tar ikke signalene fra pasienten. Alle pasienter er like..men det er de ikke. Legen er relativ nyutdannet og har du et problem som må inkluderer et snev av empati og tosidig kommunikasjon som betyr å "se hele menneske", er ikke dette legen for deg. Dette er konstruktivt skrevet men vi kaller en spade for en spade. Anbefales ikke med mindre det er mindre ting du skal til legen å få hjelp til. Beklager.

Unprofessional, Uten etisk, uten sympati og Frekk

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Under siste legebesøk opplevde jeg en negativ situasjon som vekker bekymring for den profesjonelle standarden og etiske retningslinjene på legesenteret. Legen viste en uhøflig holdning, manglet empati for mine helseproblemer, og avviste mine bekymringer uten grundig vurdering. Dessverre ble jeg utsatt for upassende språk og manglende respekt, noe som er uakseptabelt i enhver profesjonell setting og har ført til betydelig krenkelse. Det mest bekymringsfulle var legens hastverk, til tross for min åpenbare smerte og behov for grundig vurdering, noe som er uforenlig med forventningene til helsepersonell.

Lyttende, stiller de gode spørsmål

Lege: Betten Vaager Skrevet

Veldig fornøyd med konsultasjon, henvisning videre til sykehus. Og oppfølging etterpå. Kom raskt inn til "timen", tok seg god tid med meg som pasient.

Treigeste lege i hele Norge

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Jeg heter [Navn fjernet av moderator] og min kona heter [Navn fjernet av moderator] og våre to barn. Vi er hveldig fornøyd med vårs fastlege han er beste lege siden 2000 jeg har fått fastlege