Mysen legesenter DA

Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ...
Jernbanegata 11B 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Mysen legesenter DA

Veldig alternativ

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Det blir veldig mye alternativ behandling. Yoga, mindfulness og økologiske produkter. Lite lyttende til
pasienten.

The best doctor in norway

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Dr chopra er den beste fastlege jeg har hatt. Han er flink og kommer med mange råd hele veiene. Han er alltid opptimistik og vet akkurat hva man skal gjøre for å bli frisk

Ser ikke pasienten sin

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har han lagt seg opp en mening om deg endres den ikke, hører ikke på pasienten sin eller tar smerter og problemer på alvor. Vanskelig å kommunisere med, og jeg fikk ikke den hjelpen jeg trenger hos han. Fikk det derimot på kort tid fra annen behandler som tok meg seriøst.

Dårlig

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Svært rask og overfladisk undersøkelse av skaden min. Han viste liten forståelse av smerten han påførte meg ved undersøkelsen. Han forsvant uten å informere meg om medisinen han skrev ut, og jeg måtte be sykepleien om å be han om bedre smertestillende. Hilste ikke da han kom og forsvant uten å si adieu. Jeg måtte kontakte en annen lege dagen etter.

Ikke og anbefale

Lege: Abdul-Razzak Naser Hussain Skrevet

Dette er en lege som ikke tenker på pasientens beste. Tar seg ikke tid og høre på deg . Vanskelig lege som ikke tar deg på alvor!! Vil bytte så fort jeg kan eller heller gå til privat lege.