Mysen legesenter DA

Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ...
Jernbanegata 11B 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Mysen legesenter DA

En dyktig og flink lege!

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Veldig flink lege og profesjonell i sitt arbeid. Har hatt Parveen som fastlege i 10-12 år, og alltid fått den nødvendige behandlingen med god service.
Anbefales på det sterkeste!

En trygg overveielse

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har hatt Chopra som fastlege i fem år. Han lar meg snakke og tillater flere utredninger per besøk. Takk.

Ukonsentrert og litt "for" alternativ

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Han var ok da jeg trengte noe akutt behandling, men ellers blir det for mye svada om økologisk mat og mindfullness som svar på alle problemer. En av de viktigste egenskaper en lege bør ha, nemlig det å kunne lytte, mangler i stor grad.

Flott Lege

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Lege er en person som utøver faget medisin, eller mer spesifikt humanmedisin, det vil si har som yrke å forebygge, diagnostisere og behandle sykdommer hos mennesker. Dette gjør Dr Parvven Chopra i aller høyeste grad.

Mange leger er raske med å gi ut medisiner, uten å sette seg sikkelig inn i situasjonen. Uten å vurdere bivirkningene det måtte gi, eller om det faktisk kan løses på en naturlig måte.

Dr Parveen lytter til meg,henviser meg til spesialister om nødvendig. I tillegg til å følge opp min medisinering, tilbyr /opplyser han meg om alternative behandlinger, som ikke kommer på resept. Behandlinger /øvelser som forebygger og healer.

Jeg har aldri før klart å følge opp min sykdom som er en autoimmun sykdom som kreves oppfølging minst hver 3mnd. Sammen med Dr Parveen Chopra har jeg klart å følge opp dette,med blod prøver og justeringer. Jeg er på bedringens vei etter ti år med ustabile verdier. Det har gitt meg håp om at jeg kommer til å bli frisk igjen.

Mindfullnes skal løse alle problemer?

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Legen ga uttrykk for at min gamle mor som hadde fått slag og er veldig handikappet ikke trengte antidepressiv behandling for hun kunne klare seg med mindfullness! Det er hennes familie som skal håndtere henne når hun er depressiv og det er ikke greit.