Vidsyn legekontor

Telefonnummer69 20 54 2069 20 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 21 1530 Moss

Siste vurderinger av Vidsyn legekontor

Veldig hyggelig, familievennlig og fornuftig

Lege: Silje Bø Andersen Skrevet

Positivt: Hyggelig og personlig, lytter og råder, familievennlig, flink, om intimsensitivt henviser til mannlig lege.
Negativt: Ikke alltid 100% oppdatert i ny lover og regler.

Totalt: Meget bra

Veldig god lege

Lege: Pål Innset Skrevet

Pål er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Jeg opplever at han ser meg, bryr seg og virkelig gjør det som er i hans makt til å hjelpe.God til å stille riktig diagnose og finne riktig behandling. Flott fyr og fantastisk lege!

Utilgjengelig

Lege: Silje Bø Andersen Skrevet

Kanskje er hun flink (?), men hva hjelper det om legen er dyktig om hun ikke er tilgjengelig?
Har booket time 3 ganger den siste tiden, men hver gang fått time 2-3 uker frem i tid. Det er jo håpløst, så det ble legevakten i stedet. Hver gang.

Omsorgsfull og grundig

Lege: Pål Innset Skrevet

En mann med god menneskekunnskap, han tar seg tid til deg, er omsorgsfull og har svært god intuisjon. Samarbeider veldig godt med min arbeidsplass og fysioterapeut. Og med meg. Takk!

Føler meg alltid sett og ivaretatt.

Lege: Silje Bø Andersen Skrevet

Silje Bø Andersen er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Nesten alltid punktlig. Hun lytter og ser på deg istedet for å skrive på PCén. Føler alltid jeg blir tatt på alvor. Hun virker aldri stresset, og hun tar seg alltid tid til meg.Faglig dyktig, henviser når det trengs. En utrolig behagelig lege, noe som er meget viktig for meg med kronisk sykdom. Kan trygt anbefale henne.