Odontia Vesterålen / Tannlege Sefranek

Om klinikken

Odontia Vesterålen / Tannlege Sefranek holder til i lyse og trivelige lokaler med fantastisk utsikt mot Lofoten. Klinikken er en velutstyrt og moderne tannklinikk, vi kan hjelpe deg med det meste innen moderne tannbehandling.

Klinikken har alltid fokus på å tilby pasienter førsteklasses behandling og behandling tilpasset deres spesifikke behov. Vi er stolte av den tilliten vi får fra våre pasienter, og setter vår ære i å forvalte denne på beste måte.

Akutt tannlegetime: For akutt tannbehandling etter åpningstid/kveld og helger ring 91 87 00 32. Vi vil hjelpe deg i dag, hvis du har tannverk eller akutte tannproblemer.

I tillegg til norsk så snakker vi tysk, engelsk, fransk og arabisk på klinikken.

Telefonnummer76 15 12 5276 15 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Markedsgata 10 8450 Stokmarknes
Odontia Vesterålen / Tannlege Sefranek holder til i Hadsel

Tips oss om tannlege som mangler.

1 vurdering

Siste vurderinger av Odontia Vesterålen / Tannlege Sefranek

Hjerterom for pasienter!

Tannlege: Thomas Gottfried Sefranek Skrevet

Hjerte for pasienter og kjempeservice. Min gamle far bor 121 km unna Stokmarknes og kunne av helsemessige årsker ikke reise til tannlege Sefranek for å avslutte en behandlig. Da reiste Sefranek den lange veien hjem til min far og behandlet ham i sitt eget hjem. Min far ble helt rørt. Snakker om fantastisk service og hjerterom for pasienter. All kontakt med dette legekontoret har vært profft og hyggelig. Tusen takk til Sefranek og hans kolleger! Mvh