Shermin Rusthen

Johan Hirsch Vei 14 0678 Oslo
Shermin Rusthen holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Shermin Rusthen

Huff

Tannlege: Shermin Rusthen Skrevet

Jeg blir litt forbannet når man møter slike mennesker i helsevesenet. Shermin er svært lite imøtekommende mot pasientene sine. Ikke hilser hun, ikke informerer hun om hva hun skal gjøre eller hvorfor. Det mest ubehagelige var måten hun snakket til sin assistent på. Stakkars jente som fikk gjennomgå. Tannlegen er altfor krass og ufin i måten hun opptrer på. Aldri mer til henne!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Shermin Rusthen Skrevet

Shermin Rusthen opptrer på en svært profesjonell måte. Hun er effektiv og nøyaktig og i tillegg skånsom. Hun virker 100 % sikker på det hun gjør, og det gir også meg en betryggende følelse.
Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på flere år pga dårlig erfaring med den siste tannlegen jeg hadde. For en måneds tid siden fikk jeg akutt vondt i en tann, og jeg fikk time hos Sandaker Tannlegevakt med en gang. Det viste seg at jeg måtte rotfylle tanna. Dette tok to behandlinger og gikk svært fint. Jeg har nå vært hos Shermin en tredje gang for å sjekke de andre tennene, og jeg kan ikke si annet at jeg er svært fornøyd med henne som tannlege. Jeg anbefaler henne på det sterkeste til de som ønsker en svært dyktig og profesjonell tannlege.

Den verste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Shermin Rusthen Skrevet

Det første inntrykket man får av henne, er at hun ikke er imøtekommende, da hun ikke hilser på pasienten. Videre forteller hun ikke hva hun skal gjøre, f.eks. sette inn bedøvelse, noe som er svært ubehagelig for en som ikke vet hva man går til. Og kostnadene på akutt tannbehandling svarer ikke til skadeomfanget, men dette blir heller ikke diskutert med pasienten (gir deg bare en kvittering med en pris som skal betales uten noe videre beskrivelse i hva som har blitt gjort av undersøkelser og behandling). Dessuten var ikke tannbehandlingen utført grundig, slik at jeg måtte ta kontakt med en annen tannlege senere for en ny vurdering.

Det hun bør jobbe med, er å lære å hilse på alle pasientene hun tar imot, være imøtekommende og gi informasjon om hva hun gjør og hvorfor, slik at man som pasient føler seg ivaretatt og tatt på alvor. Fikk også dårlig inntrykk av hennes holdning ovenfor sine kolleger. Det var svært ubehagelig for meg å sitte og høre på det.

Oppsummering: Ikke å anbefale på det sterkeste.