Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av Ankerløkka Legesenter

Meget fornøyd

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Jeg byttet fastlege i en hast og det blei Anne. Ikke en eneste gang har jeg angret. Hun tar seg god tid til meg og sjekker alt grundig. Hun er også mine barns fastlege og vi er veldig fornøyd med hennes innsats.

Kunnskapsrik og behagelig

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Stein Jarle Pedersen er en kunnskapsrik behagelig lege å ha. Han hører på deg, uten å tillate mye utenomsnakk. Hans medisinske vurderinger har i mitt tilfelle, vært helt korrekte i alle situasjoner. Hans vennlighet og sympatiske framtreden gir deg tillit, noe som er vesentlig i forholdet pasient / lege.Ventetid har det heller aldri vært et problem, da sentret han jobber i, har stillet opp, i kritiske situasjoner. Kan anbefales.

Spesialist i allmennlege

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Kunnskapsrik, behagelig, lyttende, tar pasienten på alvor. Er til stede i konsultasjonen, rolig. Ber om å undersøke nærmere med ekspertisen i spesielle felt, hvis hun er det minste usikker. I det hele tatt gjennomført god fastlege.

Kjempe fornøyd

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Kjempe god lege. Med henne føler jeg meg ikke "dum" når jeg går til legen. Hun tar seg tid, er hyggelig og lett å snakke med! Anbefaler absolutt henne!

Kunnskapsrik og menneske en kan stole på

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Alltid tilgjengelig,
godt å kunne snakke trygt med henne om problemer.
Hun er alltid blid,
Gir gode råd og anbefalinger,

Har ingen negative ting å utsette på henne