Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av Ankerløkka Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Morten Kase-Berg Skrevet

Hører deg, effektiv og henviser raskt videre. Beste legen jeg har hatt og kommer aldri til å bytte han ut heller. Han er i tillegg utrolig hyggelig og lett å prate med.

Omsorgsfull, kompetent og avsvarsfull

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Anne er hel ved. Hun er oppdatert på journalen når jeg kommer til time. Hun responderer svært raskt på henvendelser. Hun har klare oppfatninger, og snakker ikke meg etter munnen.

Trygg, Effektiv, Kunnskapsrik

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Føler meg alltid trygg hos henne. Hun følger opp og får ting gjort.
Hun vet mye og lar deg aldri føle at hun tviler. Er det noe hun ikke vet så tar hun tid til å undersøke slik at alt blir grundig fulgt opp.

For lite tid til pasienten

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Føler at legen er stresset, vanskelig å få fram det jeg har å si.
Det er vrient å gå dobbelttime. Når jeg prøver å snakke med de i skranken, hører pasientene samtalen. Det er ingen dør imellom.
Jeg opplever at legen avbryter meg hyppig.
Føler meg utilpass.
Føler meg ikke ivaretatt. Det er ikke en trygg atmosfære der, føler jeg.
Sitter bestandig igjen med spørsmål ,jeg må bestille en ny time for å spørre om

Du må kjempe deg til hjelp

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Byttet fastlege da jeg flyttet til Fredrikstad. Jeg er en person som ikke er glad i å dra til legen og tenker at det meste går over av seg selv. Jeg drar til legen kun hvis det virkelig er noe galt. Når jeg tar opp problemet føler jeg at hun ikke møter meg. Jeg må kjempe for å bli hørt og for å bli tatt på alvor. Det skal sies at hun sikkert er en dyktig lege for den rette pasienten og jeg føler at hun sitter med kunnskap, de gangene jeg har klart å komme igjennom. Har også opplevd at det er vanskelig å få henvisning videre.
Alt i alt: Er du en pasient som ikke tørr å slå i bordet, kjempe for at legen skal forstå deg og ikke gir deg før du får hjelpen du trenger, så er dessverre ikke dette en lege for deg. Du må også regne med mye ventetid på time og ikke minst på venterommet!