Manstad Legekontor

Lervikveien 28 1626 Manstad

Siste vurderinger av behandlere ved Manstad Legekontor

Forståelsesfull

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Han er en lege som det er utrolig godt å snakke med. Jeg har vanligvis problemer med å snakke med folk jeg ikke kjenner så godt,men han får meg til å føle meg trygg. Han er også den eneste legen jeg har hatt ( har hatt flere på samme legekontor) som har tatt tilstanden min særiøst og handlet deretter. Dersom man trenger en lege som ikke dømmer, gir masse skryt, tar ansvar, følger opp og som samtidig er en god samtalepartner, så er Kristian legen for dere ! Han "fikser" ikke alt med å skrive ut resepter som man må ta resten av livet. Han ser på årsakene til plagene, og ikke syptomene. Man får ikke hjulpet en pasient med lungebetennelse, ved å gi de halstabletter. Betennelsen er der fortsatt selv om symptomene blir borte. Han sender ikke pasientene sine ut som på et rullebånd, han sørger for at samtalen er ferdig før han går videre til neste. Det kan gi litt ventetid, men ikke store forskjellen. Det viktigste er at han gjør det en lege skal, nemmelig hjelpe pasienten.

En fantastisk lege

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Kristian Jæger er en fantastisk lege. Han er flink til å lytte og vise forståelse for pasientens sykdomsbilde. Ha går i dybden og tar alle nødvendige prøver og henviser til spesialister ved minste tvil om livsnødvendig behandling. Kristian Jæger følger sine pasienter tett og sørger for at de til enhver tid får adekvat utredning, samt de mest virkningsfulle medisiner. Det kan tillegges at Kristian Jæger er ung og entusiastisk i sin legegjerning. Han er alltid hyggelig, blid og imøtekommende. Han inngir trygghet og tillit overfor pasienten, hvilket bidrar til at legebesøket kan bli en positiv opplevelse. Du er i trygge hender hos lege Kristian Jæger.

SERIØS OG PROAKTIV

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Dr. Jæger er en ung lege som gir et inntrykk av seriøsitet og profesjonalitet i sitt arbeid. Han er proaktiv, tar stadig nye initiativ for å finne ut av pasientens helseproblemer.

I tillegg er han en sympatisk, hyggelig, imøtekommende og omgjengelig person som gjør at man ikke kvir seg for å gå til legen.

Manstad legesenter holder til i en gammeldags bygning. Det er blitt sagt at nye fasiliteter er planlagt.

Fantastisk!

Lege: Gro Hamre Kristianslund Skrevet

Flott menneske. Etter mange år i helsesektoren har jeg sett min del av hvordan leger IKKE skal være. Gro Kristianslund er uten tvil den beste legen jeg har møtt. Makan til dame!

Kanskje den beste legen på Manstad noensinne

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Jæger er en knakende god lege. Han tar seg tid, lytter og gjør en meget god jobb. Han har et beroligende vesen og virker genuint interessert i å hjelpe, samt å finne gode løsninger for veien videre i behandlingen.

Jæger er også meget kunnskapsrik og fremstår som en som ønsker å finne ut av ting, ikke bare stille en diagnose "på gammel vane".

En tur hos legen bør være en mulighet til å puste ut, få muligheten til å forklare seg på en ordentlig måte og å være sammen (pasient og lege) mot å bli frisk/stille diagnose eller bli sendt videre til spesialist. Dette er Jæger meget dyktig til. Han lytter og bearbeider informasjonen han får for deretter å legge det frem på en måte som pasienten forstår.

Det har vært mange legebytter på Manstad siden jeg ble født. Håper for all del at han har funnet seg til rette og vil være der en god stund.

En god lege er en lege man ser sjeldent, men ikke er redd for å dra til. Jæger er nettopp den type lege.