Manstad Legekontor

Lervikveien 28 1626 Manstad

Siste vurderinger av Manstad Legekontor

Super lege

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Lett tilgjengelig seriøs og hyggelig lege. Tar tak i ting på en god måte, god informasjonsflyt. Ikke alt for formell. Lett å få time.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Kristian Jæger er den beste legen jeg har hatt. Han er lett å prate med og man føler seg hørt. Han har også bra humor og det er ikke negativt. Tommel opp! Anbefales varmt :)

Hyggelig og lyttende

Lege: Kristian Jæger Skrevet

Jeg byttet til denne fastlegen da jeg ikke var fornøyd med min gamle lege.
Må si jeg er fornøyd med dette byttet.
For det første kom man frem til legekontoret på telefonen uten og sitte i kø i evigheter, Fikk time da jeg ønsket det og ble møtt av en meget bli lege som hadde tid til og høre hva jeg hadde og si, han tiogmed tok seg tid til og lete frem et bilde fra nettet og viste meg hva som var årsaken til smertene og forklarte enkelt hva som var veien videre. Kort og godt meget fornøyd,

Faglig sterk og empatisk lege!

Lege: Gro Hamre Kristianslund Skrevet

Jeg opplever legen som trygg i sitt fag. Hun er i tillegg lyttende og er opptatt av å ta vare på meg som pasient. Hun har flere ganger vist seg å være handlekraftig når det har vært behov for det. Ringt spesialist og fått meg inn dagen etter. Jeg føler meg godt ivaretatt og kunne ikke hatt en bedre fastlege. Sekretærene et også hyggelige og servicemindede.

Hyggelig og positiv lege

Lege: Gro Hamre Kristianslund Skrevet

Hyggelig og positiv lege som alltid tar deg godt imot.