Terje Mikkelsen

Terje Mikkelsen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Terje Mikkelsen

En helt annen hverdag!

Tannlege: Terje Mikkelsen Skrevet

Jeg har slitt med ekstrem tannlegeskrekk. Har vært så voldsomt at jeg ikke har vært hos en tannlege de siste 7 årene. Brakk en tann, og måtte til slutt krype til korset og komme meg til en tannlege.
Fikk anbefalt Terje Mikkelsen fra en kollega som heller ikke er glad i tannleger. Ringte inn og fikk time veldig kjapt, og informerte at jeg hadde tannlegeskrekk. Fikk da vite at de skulle sette av ekstra tid til meg, noe jeg likte å høre.
Møtte opp, nervøs som bare det. Ble tatt imot av Terje og Henriette, og vi satt oss ned slik at vi kunne introdusere oss. Ble fort trygg og komfertabel på Terje. Han forklarte hva han skulle gjøre gjennom hele prosessen. Han var veldig flink til å sette bedøvelse og spørre om hvordan det gikk underveis. Jeg kjente ingen verdens ting mens han arbeidet. Vi tok også en kontroll av tennene og fant ut at jeg hadde noen hull till. Han ga meg ett prisoverslag på hva dette ville kostet, og prisen var ikke til å bli skremt av. Eneste som skremte meg var at jeg måtte til tannlegen igjen (merk tannlegeskrekk). Jeg dukket opp på time 2, like urolig som jeg var til time 1. Igjen så hadde de satt av ekstra tid til meg, og igjen så gikk vi gjennom hva som skulle gjøres. Underveis holdt han meg godt oppdatert på hva han gjorde og spurte hvordan det gikk med meg. Kjente igjen ingenting. Det ble da enda en time, og jeg si at jeg hverken grudde meg eller var skremt til å møte opp. Time 3 gikk også veldig fint, igjen satt de opp ekstra tid til meg.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre opplevelse hos en tannlege. Som jeg sa til Terje, så er han den første tannlegen jeg ikke har hatt et ønske om å slå til.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Terje Mikkelsen Skrevet

Veldig dyktig, erfaren og et svært hyggelig menneske, som smiler, prater, får en til å le og slappe helt av. Veldig lett å glemme smerte og ubehag når man blir behandlet av tannlege Mikkelsen og sin flinke, hyggelig tannlegesekretær Henriette.
De har alltid vært der for meg og min mann når vi trenger øyeblikkelig hjelp. Vår tannlege viser tydelig sin store lidenskap for faget. Han har også fornuftige priser, det er vi svært takknemlige for.
Vi er veldig fornøyd og anbefaler tannlege Mikkelsen, på det varmeste.

En virkelig god tannlege

Tannlege: Terje Mikkelsen Skrevet

Min gamle tannlege var alltid forsinket. Når jeg begynte hos Terje var det slutt på tullet. Han er alltid presis. Han gjør alltid en skikkelig jobb til en rimelig peng. Han har alltid rom for en akutt-time hvis det skulle være noe presserende.

Veldig erfaren og flink

Tannlege: Terje Mikkelsen Skrevet

Fikk komme til veldig raskt, ble tatt godt imot, veldig hyggelig atmosfære, og i tillegg fant han ut av en betennelse i tannroten som jeg hadde fått feilvurdert av flere andre tannleger. Veldig opptatt av å løse problemet, ikke av å ta seg godt betalt.

kjempe kjekk tannlege.

Tannlege: Terje Mikkelsen Skrevet

Veldig behagelig og koselig tannlege. Har vært hos ham i snart 40 år og gruer for den dagen han skal slutte.Han jobber raskt og gjør fint arbeid. Han er en som bryr seg om hvordan jeg har det og kjenner til hele familien min siden vi alle er hans pasienter. Han er liketil og grei. Ikke noe problem å gå til tannlegen når vi harTeje Mikkelsen.