Terje Tvorg

Telefonnummer22 42 34 1022 42 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 10 0181 Oslo
Terje Tvorg holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Terje Tvorg

Meget dyktig

Tannlege: Terje Håkon Tvorg Skrevet

Jeg ble anbefalt denne tannlegen gjennom en veninne.

Beste tannlegen jeg har vært hos. Og tenker på hva som er til pasientens beste. Han er ikke redd for å henvise videre. Han viser røntgen bilde, peker og forklarer. Du lærer veldig mye.

Han er veldig rolig og forteller helle tiden hva han gjør. Han vil at du som pasient skal føle deg trygg og ivaretatt.

Veldig dyktig og veldig nøye!

Dyktig tannlege

Tannlege: Terje Håkon Tvorg Skrevet

Jeg har hatt Tvorg som tannlege i noen år, og syns det faktisk alltid er hyggelig å reise på tannlegebesøk. Han og hans medarbeider er flinke og hyggelige, og han tar seg god tid til å forklare og å komme med råd.
Jeg har ikke hatt behov for store inngrep, men har boret hull, og syns de er profesjonelle. Ingenting å utsette på Tvorg, og vil absolutt anbefale, til tross for at de ikke er de billigste (850 kr konsultasjon, 100 kr for å fjerne litt tannsten). Vet ingenting om prisene utover konsultasjon, dette kan de godt legge ut på hjemmesiden.
Synd de flyttet fra Torggata, pga tilgjengeligheten, men jeg reiser likevel til Løkka siden de er så flinke og trivelige.

Hyggelig og effektiv tannlege

Tannlege: Terje Håkon Tvorg Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger nå på vanlig sjekk, og har et godt inntrykk. Jeg har ikke hatt hull eller noe som krever behandling noen av gangene, så sjekken har gått fort og greit. Han virker hyggelig og profesjonell. Har ingenting å utsette.

Følte jeg måtte legge igjen en ny vurdering da det kun var et par her fra før som var veldig negative og jeg ikke kjente meg igjen i.

Nei nei og atter nei

Tannlege: Terje Håkon Tvorg Skrevet

Med en gang jeg satt meg i stolen så skulle han selge meg et naturprodukt. Tror han brukte 15 min. på dette. Satte meg i en vanskelig situasjon. Denne tannlegen "fant" 4 hull. Jeg har aldri hatt hull før eller etter dette. Veldig rar opplevelse. Jeg måtte fikse et hull som aldri ble bra. Etter tredje forsøk så måtte jeg betale selv.
Nei hold dere langt unna denne tannlegen.
Eneste positive med tannlegen lokalene.

Anbefales IKKE.

Tannlege: Terje Håkon Tvorg Skrevet

Gikk til han for noen år siden, Påstår at han er flink med pasienter med tannlegeskrekk. Fikk en monitor med film av pyrea på en skjerm rett i mot meg da tannlegen gikk inn på sitt kontor. Dette varte i ca 10 min. Er ikke veldig behagelig. Så konkluderte han med en "dobbel" behandling som trygdekassen skulle beta mesteparten av. Rett og slett tull. Nå går jeg hos en ny tannlege og vedkommende har ikke oppdaget noe slikt,