Torstein Olsen

Telefonnummer51 57 14 9851 57 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Heddeveien 120 4034 Stavanger
Torstein Olsen holder til i Stavanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Torstein Olsen

Best in town!!

Tannlege: Torstein Olsen Skrevet

Jeg ble kunde fra første stund han åpnet klinikk på Forus, og det er noen år siden nå. Torstein Olsen er i en helt egen klasse av imøtekommenhet, empati, vennlighet og lun humor. Det hjelper, når du ligger der med gapende munn, litt småskremt og helt i en annens makt. Han er dyktig, effektiv og skaper alltid en trygg og god atmosfære. Særlig liker jeg at han gir meg de små skyllepausene og spør om det går fint. Sympatisk og empatisk er gode personlige egenskaper i hans yrke. Håper han drøyer lengst mulig med å pensjonere seg når den tid kommer. Beste anbefalinger til favoritt tannlegen min!

Dyktig

Tannlege: Torstein Olsen Skrevet

Alltid godt humør og som forklarer hva han gjør.
Har vært kunde i over 20 år.
Kan trygt anbefales.

Dyktig

Tannlege: Torstein Olsen Skrevet

Torstein Olsen er dyktig, rask, billig og flink til å forklare hva han gjør. Assistenten virker også sikker og effektiv. Alt i alt er det en så positiv opplevelse en maksimalt kan forvente når en går til tannlegen.

Helsesentert hvor tannlegen har kontor har ofte full parkeringsplass, da kan en parkere i nærliggende boligområde. ca 100m spasertur. På venterommet er det av og til syke folk som venter på å komme inn til legekontoret, dette kan føles ubehagelig.