Tannlege Vagle

Telefonnummer35 52 07 0135 52 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgata 2 3724 Skien
Tannlege Vagle holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannlege Vagle

Endret hele mitt intrykk av tannleger

Tannlege: Berit Vagle Skrevet

Etter to besøk hos Berit har jeg fått helt ny forståelse for tenner og tannlege yrket. Hun er veldig god på å holde deg oppdatert på hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun ga meg et speil for vise meg de forskjellige problemene jeg hadde. Hun snakker mye, noe jeg tror hun gjør bevisst for å flytte tankene vekk fra selve tannlegeopplegget. Hun avbrøt ferien sin(eller hvertfall reiste fra lofoten og til skien) for å gi meg en oppfølgingstime. Hun er veldig hyggelig, smart, morsom og direkte.
Nå vet jeg hva jeg må gjøre for å ta vare på tennene mine ordentlig, og hva som er konsekvensene om jeg ikke gjør det. Beste tannlegen jeg har vært borti, anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Berit Vagle Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege som nesten har klart å kurere min tannlegeskrekk! Veldig fornøyd!!

Dyktig tannlege

Tannlege: Berit Vagle Skrevet

En svått dyktig tannlege med et imøtekommende, service instill kontor.
Har brukt henne I flere år og fått meget god behandling og oppfølging.
Lider også under "tannlege skrekk" så livet med hensyn til tannbehandling ble svært mye bedre med Vagle som behandler.

Trenger du ny tannlege ville jeg ikke ha noen problemer med å anbefale Vagle.

Beroligende

Tannlege: Berit Vagle Skrevet

Tannlege Vagle er kjempeflink til å tilpasse behandlingen og berolige meg som har tannlegeskrekk og vonde tannlegeopplevelser fra barndommen og delvis voksenliv.

Knallbra tannlege!

Tannlege: Berit Vagle Skrevet

Uten henne hadde jeg kanskje allerede mistet alle mine tennene nå. Hun er knallbra orientert på tannkjøttsykdommer og vet veldig bra i veiledning på å forhindre de. Samtidig hjelper hun ved å se på årsaker. Behandlingen er ofte litt vondt, men det er bare sånn. God informasjon om evt. refusjon og muligheter til det.
Noe som en aldri skulle finne ut selv.

Hun 'skravle' mye innimellom, men sier det med en smil :-) Hennes jobb lider absolutt ikke under det. Hyggelig dame i tillegg.

+++++++++ fra meg!