Sentrum Legesenter Moss

Telefonnummer69 10 99 9969 10 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 17 1530 Moss

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter Moss

Distré og fjern

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Det tar ikke lange tiden å få time - sånn sett er servicen upåklagelig. Problemet er at hun har rotet vekk viktige papirer, glemt å sende henvisninger, tar ikke fullstendige (og nødvendige) prøver ved henvisninger og virker veldig distré og fjern når hun skal lytte. Vi sitter også timesvis på venterommet, så andre planer den dagen er lurt å droppe. Står nå på venteliste til en annen lege.

Medfølende, lyttende og kunnskapsrik.

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Sofia er en veldig god lege, hun har alltid tid til å lytte, og tar tak i eventuelle problemer med en gang.
Hun foreslår behandlinger, og er snar til å henvise videre om det skulle være behov. Jeg trygg på henne, og veldig fornøyd med henne. Har bare gode erfaringer etter mine legetimer.

Lytter og tar pasienten på alvor

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Hun har alltid tid til å svare på det jeg spør om. Hun lytter og tar alt jeg sier på alvor. Opplever henne som empatisk og engasjert

Blandede inntrykk

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Har hatt Sofia som fastlege, etter over 20 år med vår forrige faslege, siden august 2016.
Har en følelse av at Sofia er ustabil ift hvor mye hun innvolverer seg i en sak, hvor mye direkte interesse hun viser ved møtet med pasieten, hvor godt hun komuniser med en. Har opplevd både gode konsultasjoner og noen helt håpløse. Kanksje det avhenger av hvor spennende/ukjent/mystisk sykdommen er, hvor mye ny kunnskap og erfaring kan hun få? Pasienten som en person med sin totale historie, personlighet, psykiske reaksjoner etc spiller ikke så viktig rolle her....
Men hun bør få en sjanse....faglig dyktig vil jeg fortsatt påstå.

Arrogant

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Vil ikke høre på pasienten, hun kan alt vet lite. Etter få besøk er prosessen tilbake til begynnelsen. Ventetid minst 1 time hver gang