Sentrum Legesenter Moss

Tlf: 69 10 99 99 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter Moss

Blandede inntrykk

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Har hatt Sofia som fastlege, etter over 20 år med vår forrige faslege, siden august 2016.
Har en følelse av at Sofia er ustabil ift hvor mye hun innvolverer seg i en sak, hvor mye direkte interesse hun viser ved møtet med pasieten, hvor godt hun komuniser med en. Har opplevd både gode konsultasjoner og noen helt håpløse. Kanksje det avhenger av hvor spennende/ukjent/mystisk sykdommen er, hvor mye ny kunnskap og erfaring kan hun få? Pasienten som en person med sin totale historie, personlighet, psykiske reaksjoner etc spiller ikke så viktig rolle her....
Men hun bør få en sjanse....faglig dyktig vil jeg fortsatt påstå.

Arrogant

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Vil ikke høre på pasienten, hun kan alt vet lite. Etter få besøk er prosessen tilbake til begynnelsen. Ventetid minst 1 time hver gang

Lyttende lege

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Byttet til Sofia Malik da jeg flyttet til Sentrum. Føler at hun er god lytter og tar isiativ. Tror jeg vil bli fornøyd med henne som fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Veldig hyggelig, tar seg god tid å gir seg ikke før hun har funnet ut hva som feiler pasienten. Møtte Sofia når hun var vikar ved kambo legesenteret, å når hun nok over en praksis til en annen lege i byen skiftet jeg lege med engang! Bare positive erfaringer!

ARROGANT

Lege: Sofia Begum Malik Skrevet

Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Hun lyttet ikke og du fikk følelsen av at hun ville ha deg ut fortest mulig. Hun ser ikke pasienten viste ingen interesse i å lytte.