Tannlegene Indrevær AS

Telefonnummer69 15 43 6569 15 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 12 1707 Sarpsborg
Tannlegene Indrevær AS holder til i Sarpsborg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Indrevær AS

Veldig bra!

Tannlege: Tore Andreas Indrevær Skrevet

Veldig trivelig tannlege som jobber raskt, grundig og forklarer fortløpende hva som blir gjort. Bra beliggenhet midt i Sarpsborg, lite til ingen ventetid og bra priser.

Beste tannlege man kan ha.

Tannlege: Tore Andreas Indrevær Skrevet

Flink til å forklare hva han skal gjøre. Dette skaper trygghet for meg som pasient. Behagelig og smertefri behandling. Gjør en aldeles utmerket jobb. Best å være ute i god tid da han alltid er punktlig hva avtaler gjelder. Topp tannlege.

Litt som å komme "hjem"

Tannlege: Tore Andreas Indrevær Skrevet

Har benyttet Indrevær i mange år nå og her er det alltid folkelig, hyggelig og ikke minst får du på alle måter veldig god behandling. Alt fra tannbehandlingen til servicen og tilgjengelighet er helt toppers!

Du skjønner at du er fornøyd med tannlegene når det eneste å sette fingeren på er dårlig utvalg av interessante blader på venterommet. Det positive med det er at ventetiden stort sett aldri er så lang at det engang blir lagt merke til.

Kurerte min tannlege skrekk.

Tannlege: Anne-Sophie Indrevær Skrevet

Anne-sophie er rask og effektiv, og gjør en god jobb.
Hadde store tannproblemer på mitt første oppmøte, samt en iboende tannlege skrekk ,
Men alt ble proft ordnet etter noen måneder

FANTASTISK tannlege!!

Tannlege: Tore Andreas Indrevær Skrevet

Tore Andreas Indrevær er en FLOTT tannlege!

Jeg var der denne uken - etter å ha vært litt sløv til besøk i noen år - og han er bare suveren!

Han er flink til å fortelle hva han gjør underveis i behandlingen, og han er meget dyktig når det gjelder pasientbehandling og -kontakt :)

Føler meg veldig godt behandlet og ivaretatt hos ham :) SUVEREN - rett og slett!!!