Tannlegene Steinum AS

Telefonnummer69 39 19 7069 39 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gelertsens Gate 11 1608 Fredrikstad
Tannlegene Steinum AS holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Steinum AS

Trygghet i høysetet.

Tannlege: Camilla Hansen Steinum Skrevet

Her blir man tatt vare på. Kan være sikker på at man får den beste faglige behandling i tillegg til menneskelig varme. Er glad Camille er så mye yngre enn meg så hun kan være min tannlege hele livet!

En god tannlege med god kunnskap som beroliger

Tannlege: Erik Steinum Skrevet

Hyggelig og imøtekommende personale- her setter man pasienten og den menneskelige kontakten i fokus. Erik Steinum er min første tannlege her i byen, og siden min journal var i Oslo og det var en del år siden sist tannlegebesøk, hadde jeg bange anelser. Men tannlegen gjorde det han trengte på en så beroligende og profesjonell måte at jeg gruer meg kun til den dagen han ikke praktiserer mer.

Anbefales

Forsiktig og flink

Tannlege: Marita Gjengstø Hunderi Skrevet

Veldig fornøyd med mine tannlegebesøk hos Marita. Pleide å grue meg veldig til tannlegetimer, nå gruer jeg meg kun til regningen (men det gjelder jo alle tannleger). Forsiktig og flink til å forklare underveis.
Vil anbefale denne tannlegen spesielt til de med tannlegeskrekk.

Flink , nøye og rolig

Tannlege: Marita Gjengstø Hunderi Skrevet

Utrolig vennlig , får deg til å føle deg trygg . Profesjonell .og gir god informasjon om hvordan du kan vedlikeholde tennene .

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Erik Steinum Skrevet

Ble anbefalt Erik som tannlege av en venninne for hun visste at jeg hadde tannlegeskrekk,jeg har ikke angret et sekund. Han er bare helt suveren.