Begby Legekontor

Telefonnummer69 32 41 4069 32 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helneveien 1B 1639 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av Begby Legekontor

Aldri blitt behandlet så dårlig av en lege noen gang.

Lege: Bjørn Einar Tutvedt Skrevet

Jeg måtte skifte lege fordi jeg flyttet. Det var ikke mange ledige, så jeg tenkte jeg må bare ta en sånn at jeg får hjelp videre med det jeg trenger. Jeg følte meg bokstaveligtalt hånet og sett ned på fra første minutt. Han tok meg ikke seriøst og spurte meg veldig mange upassende spørsmål underveis som var svært ubehagelig å svare på. Denne legen anbefales ikke.

Anbefalt legekontor

Lege: Bjørn Einar Tutvedt Skrevet

En meget flink lege, som ser helheter og sammenhenger. Hvilket er viktig når det kommer til helse. Koselig legekontor, med god service.

Ikke faglig oppdatert eller ansvarsfull

Lege: Bjørn Einar Tutvedt Skrevet

Opplevde at denne legen ikke overholdt sine plikter i form av vikar for egne pasienter ved fravær og at han fremstod lite oppdatert faglig sett. Han sa til meg at man ikke kunne måle CRP hos barn "fordi den spratt opp og ned hele tiden", og anbefalte meg å vente til etter kl 16 for å ta barnet med på legevakten for undersøkelse (som han plikter å stå for når man melder inn et akutt sykt barn på hans liste vel innenfor hans vanlige arbeidstid). Barnet hadde hatt høy feber på fjerde døgnet og trengte både legeundersøkelse og CRP-måling for å se om det hadde alvorlig infeksjon. Da jeg konfronterte ham med dette, sa han at han hadde så mye å gjøre og at det var vanskelig å være fastlege. Selv ble jeg tilbudt sykmelding med diagnosen "psykisk reaksjon på sykdom hos barn" for å være hjemme med barnet mitt i denne perioden. Jeg kan med andre ord ikke anbefale denne legen.

den beste legen jeg har hatt !!!

Lege: Bjørn Einar Tutvedt Skrevet

Har hvert på Begby legekontor i 15år å er meget fornøyd fort time hyglige tar seg tid flinke til å ta prøver å raskt svar :)))

Anbefales ikke!

+ får time raskt
+hyggelig kontordame

- lite engasjert lege.
- dårlig på å undersøke. Finner ofte diagnoser ved kun å prate, og får medisiner for det.
- kunne skrevet mye,men forholder meg til reglene.