Christianslund Legekontor

Telefonnummer69 36 69 6969 36 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad

Siste vurderinger av Christianslund Legekontor

BESTE FASTLEGEN JEG HAR HATT PÅ MINE SNART 70 ÅR

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels møter meg med et fast og bestemt håndtrykk hver gang jeg er hos ham og spør om hvordan jeg har det. Han undersøker nøye og setter igang tiltak umiddelbart hvis det er noe som ikke stemmer. Han er direkte og ærlig, lytter og ser pasienten.
Jeg kom fra en annen kant av landet og måtte bytte lege, at jeg valgte Troels var på grunn av anbefalinger og det angrer jeg ikke på. Anbefaler Troels på det sterkeste.

Kjekkas-legen

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Kan helt ærlig si at dette er en mann som faktisk tok meg og mine psykiske problemer på alvor. Liker det at han ikke skriver ut resepter så lett men at han heller vil at du skal komme til samtaler for å få snakket om tingene som plager deg. Han er en kjekk og god lege, og ikke minst en som virkelig tar deg på alvor.

Kyndig

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Bra lege og sympatisk person! Tar imot meg med et hei og välkommen, et smil og et fast handslag! Jeg blir lyttet til og tatt på alvor! Vil på det varmeste anbefale han som fastlege. Det kjenns veldig tryggt!

Useriøs lege!

Lege: Van Tho Nguyen Skrevet

Det er noen personer som ikke burde utdanne seg som leger, Ngyen er en av dem.

Anbefaler alle som har Ngyen som fastlege om å bytte til en annen med mer erfaring, og ikke en som må alltid løpe inn og forstyrre sine kollegaer hver gang jeg spør om noe.

Han virker som en god person som prøver å oppmuntre sine pasienter ved å alltid spøke og le høyt, men jeg oppfatter det som svært uproffesjonelt og uhøflig. Særlig når jeg prøver å ha en seriøs samtale.

Veldig bra!!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.