Christianslund Legekontor

Telefonnummer69 36 69 6969 36 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christianslund Legekontor Christianslund allé 4 1613 Fredrikstad

Siste vurderinger av Christianslund Legekontor

Kyndig

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Bra lege og sympatisk person! Tar imot meg med et hei og välkommen, et smil og et fast handslag! Jeg blir lyttet til og tatt på alvor! Vil på det varmeste anbefale han som fastlege. Det kjenns veldig tryggt!

Useriøs lege!

Lege: Van Tho Nguyen Skrevet

Det er noen personer som ikke burde utdanne seg som leger, Ngyen er en av dem.

Anbefaler alle som har Ngyen som fastlege om å bytte til en annen med mer erfaring, og ikke en som må alltid løpe inn og forstyrre sine kollegaer hver gang jeg spør om noe.

Han virker som en god person som prøver å oppmuntre sine pasienter ved å alltid spøke og le høyt, men jeg oppfatter det som svært uproffesjonelt og uhøflig. Særlig når jeg prøver å ha en seriøs samtale.

Veldig bra!!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.

Kunnskapsrik og en lege du kan stole på.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Lett å få kontakt med, lyttende og viser interesse for din fremstilling av problemene.
Han gjør vurderinger ut fra sine kunnskaper om ditt sykdomsbilde.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Ingunn Jossi Andresen Skrevet

Hun er en av de beste fast legene jeg har hatt. Hun er lyttende og tilstede og ser meg som helt menneske. Hun er kunnskapsrik og trygg på seg selv, og hun henviser videre om det er noe hun ikke kan hjelpe med. Hun har et behagelig vesen som inngir tillit.