Christianslund Legekontor

Tlf: 69 36 69 69 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Christianslund Legekontor

Useriøs lege!

Lege: Van Tho Nguyen Skrevet

Det er noen personer som ikke burde utdanne seg som leger, Ngyen er en av dem.

Anbefaler alle som har Ngyen som fastlege om å bytte til en annen med mer erfaring, og ikke en som må alltid løpe inn og forstyrre sine kollegaer hver gang jeg spør om noe.

Han virker som en god person som prøver å oppmuntre sine pasienter ved å alltid spøke og le høyt, men jeg oppfatter det som svært uproffesjonelt og uhøflig. Særlig når jeg prøver å ha en seriøs samtale.

Veldig bra!!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels er nøye, tar tak i din problematikk og henviser deg deg videre til spesialist om det trengs. Føler at min helse er i trygge hender der, og at den følges riktig opp. Han tar seg tid om det er noe som trengs og bruke tid på så da blir du ikke kastet ut etter 10 min.
Selvfølgelig kan han som alle leger og mennesker bli stresset, men det veies opp for.

Kunnskapsrik og en lege du kan stole på.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Lett å få kontakt med, lyttende og viser interesse for din fremstilling av problemene.
Han gjør vurderinger ut fra sine kunnskaper om ditt sykdomsbilde.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Ingunn Jossi Andresen Skrevet

Hun er en av de beste fast legene jeg har hatt. Hun er lyttende og tilstede og ser meg som helt menneske. Hun er kunnskapsrik og trygg på seg selv, og hun henviser videre om det er noe hun ikke kan hjelpe med. Hun har et behagelig vesen som inngir tillit.

Ser deg og bryr seg!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Veldig nøye og eminent lege. Jeg følte meg rask trygg på at han faktisk brydde seg og og lyttet til meg. Han gjør nøye undersøkelser før han gir sine meninger. Jeg oppfatter han som en ærlig og seriøs lege. Den beste jeg har vært borti.
Kvinne, 28