Kommunelegen i Masfjorden

Fensfjordvegen 615 5986 Hosteland

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegen i Masfjorden

God, trygg og kunnskapsrik fastlege

Lege: Rolf Magnus Sleire Skrevet

Rolf M. Sleire er ein fantastisk flink lege som lyttar til pasientane sine, tar seg tid og er veldig kunnskapsrik. Han forklarar på ein måte ein forstår, og er veldig flink til å trygge pasienten før den går frå legekontoret eller ein legg på i telefonsamtale. Han er flink til å følgje opp, og svarar kjapt på Helse-Norge og telefonhenvendingar. Han møter pasientane på ein god måte, er flink til å sjå pasienten, og er flink til å legge til rette og vise forståing og forklare dersom det er noko pasienten er redd for. Han er god å snakke med og er ein lege ein føler seg trygg hjå og som ein kan stole på.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marita Terese Bru Skrevet

Ei dame som ser deg og høyrer på kva som plager deg. Opplever ho som genuint interessert i å hjelpe og saman kome fram til ei løysing. Ho svarer kjapt på helse Norge og er svært kunnskapsrik og flink med både barn og vaksne. Synd ho bytta fastlegekontor! Ville anbefalt ho til alle.

Trygg og flink

Lege: Marita Terese Bru Skrevet

Veldig flink, kjem med tips og råd. Føler meg trygg hos henne, har åpnet meg meir hos henne. Svarer kjapt på helsenorge appen, godt likt.

Fantastisk lege

Lege: Marita Terese Bru Skrevet

Svært kunnskapsrik og dyktig lege. Lynrask på Helsenorge.
Vi føler oss trygge og ivaretatt.
Har aldri hatt bedre lege.

Trygg og veldig flink lege

Lege: Marita Terese Bru Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Både mine barn og jeg føler meg trygge hos Marita. Hun er rask til å svare på Helsenorge og er kunnskapsrik.

Veldig fornøyd.