Gågata Legesenter DA

Telefonnummer62 88 89 0062 88 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gågata 5 2211 Kongsvinger

Siste vurderinger av Gågata Legesenter DA

Foreløpig fornøyd

Lege: Hasibullah Amiri Skrevet

Dr Amiri er en blid og vennlig lege. Sender henvisning der det trengs og følger opp. Men kan virke sikker i sine meninger og det kan noen tolke feil. Min tilstand er kronisk og med en vanskelig lokasjon for leger å finne ut av så det er bedre med en god dialog og flere behandlere enn å krangle.

Det finnes mye værre leger her på Kongsvinger, som bare gir deg smertestillende og sender deg hjem igjen! Da kan man fort ende opp mye værre.

FORNØYD!!!!!

Lege: Hasibullah Amiri Skrevet

Så lenge Dr. Amiri er lege på Kongsvinger, så kommer jeg til å beholde han! Ser andre negative vurderinger her på siden, men kjenner ikke igjen noen av di sidene hos ham! Stiller opp ifra første minutt, å spør hele tiden "Hva trenger du, eller hva kan JEG gjøre for deg" Ville alldri ha byttet han som min fastlege. Har kommet på møter etter arbeidstid og setter av 1 hel dag til slike møter for sine pasienter++++ Trenger flere leger som han.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hasibullah Amiri Skrevet

Blid, imøtekommende, har tatt meg på alvor fra første stund og hjulpet meg utrolig mye. Kan ikke få fullrost dr.Amiri nok for det han har gjort for meg.

Behagelig vesen men hjelper lite hvis man ikke får hjelp.

Lege: Hasibullah Amiri Skrevet

Trodde han hørte på meg, men følte meg fort overkjørt. Ingen oppfølging, hennvisninger osv.
Byttet lege,fikk henvisnig og hjelp videre.

Helt utrolig vanskelig, uten om akkurat det som står i boka.

Lege: Hasibullah Amiri Skrevet

Det merkelig hvordan en lege, som skal ta "vare på oss" skal være sååå selvsentrert, angående kunnskap, hva som står skrevet osv. Har noen års erfaringer i livet selv , og vil gjerne ha ett...eller kanskje til og med to ord med i laget om mitt liv.
Jeg har møtt smil og noe forståelse ; ja.
Så blir det brått slutt....
Vil ikke anbefale denne legen, om det ikke ar for "enklere" ting. da tror jeg det går greit.