Triaden Tannklinikk

Ola Hegerbergs Gate 8 1476 Rasta
Triaden Tannklinikk holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Triaden Tannklinikk

Vedlig dårlig og uprofesjonell opptreden

Tannlege: Nam Phuong Thi Tran Skrevet

Vi ringte inn å bestilte time og fikk time 15:45 altså nesten på slutten av dagen. Jeg forklarte alt som måtte gjøres med tannen og fikk bare "jaja jaja" tilbake som svar. Vi pakket sammen og dro dit sammen med barn og var veldig stresset pga trafikken og spedbarnet. Når vi kom frem så så hun raskt på tannen og sa at "dette kan ikke jeg fikse" ?? Meget dårlig utrolig dårlig norskkunnskaper som kan være grunnen til at hun ikke forstod hva jeg trengte på telefon. Og en tannlege burde være mye profesjonell en dette. Denne tannlegen anbefales ikke! Det jeg følte var at hun ikke gadd å fikse tannen siden arbeidsdagen var snart over og det ikke var en enkel jobb.

Dyktig og grundig tannlege

Tannlege: Nam Phuong Thi Tran Skrevet

Tannlegen gjorde en god og grundig jobb. I tillegg til å være hyggelig og serviceinstillt får man god valuta for pengene.

Jeg har ingenting å utsette på tannlegen og kan absolutt anbefale henne til andre!

Omsorgsfull, effektiv og profesjonell

Tannlege: Nam Phuong Thi Tran Skrevet

Meget serviceinnstilt og hyggelig tannlege. Opptrer beroligende både i ord og handling. Jeg følte meg trygg og trekkingen av min visdomstann gikk smertefritt og raskt. Anbefales på det varmeste!

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Nam Phuong Thi Tran Skrevet

Jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste. Hun er svært dyktig og profesjonell. God service og man blir godt tatt i mot når man kommer. Alt i alt svært fornøyd med denne tannlegen.

den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Nam Phuong Thi Tran Skrevet

anbefalet til alle! jeg har tannlegeskrekk og jeg ble rolig og føltet meg trygg hos min tannlege