Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Best!

Tannlege: Sverre Bartz-Johannessen Brun Skrevet

Verdens beste tannlege. Trygg, dyktig, respektfull, blid, forståelsesfull, faglig, omsorgsfull. Totalt sett er også hele klinikken bra

Meget flink og dyktig tannlege, samtidig opptatt av å ivareta pasientens behov.

Tannlege: Eirik Aasland Salvesen Skrevet

Tok seg god tid til å betrygge og forklare ting nøye. Opptatt av pasientens vel og ve. Grundig arbeid, engasjert, innfridde alle forventninger. Dette er en mann som har stålkontroll i jobben sin. Opplevde ingen smerte verken under operasjonen eller etterpå. Veldig fornøyd :)

Den beste!

Tannlege: Armin Selimovic Skrevet

Bedre tannlege skal du lete lenge etter!
Svært dyktig på faget sitt, og meget flink og nøysom. God på kommunikasjon og empatisk.
Alltid hyggelig og i møtekommende.
Dette er en som har fulgt med i timene på skolen.

Meget dyktig og hyggelig!

Tannlege: Armin Selimovic Skrevet

Forklarer hva som skal gjøres, og når det gjør vondt. Han ivaretar pasienten, og gir gode råd om hva man bør gjøre i fremtiden.
Super tannlege, det var heller ikke lang ventetid!

Vennlig, profesjonell, svært dyktig

Tannlege: Kristin Grytten Skrevet

Jeg har gått til henne noen år, etter å ha bodd i utlandet i mange år. Hun er alltid smilende, og fremstår rolig og avslappet. Assistenten hennes er også slik. Ser andre har har påpekt at hun og assistenten snakker sammen mens de jobber - ja, de gjør det, men jeg synes det er helt greit - skal jeg liksom snakke mens jeg ligger med munnen full av plast og instrumenter? :p det er avslappende å høre småprat når man selv er nervøs, synes jeg.
Hun har "gode hender" - dvs flink i yrket sitt, varsom og forsiktig, og opptatt av at pasienten ikke har vondt. Jeg har anbefalt henne til flere, og vil fortsette med dette. Kunne ikke vært mer fornøyd!