Akriss Tannhelse

Telefonnummer932 77 165932 77 1 ...
Kapellveien 2 1450 Nesoddtangen
Akriss Tannhelse holder til i Nesodden

Siste vurderinger av Akriss Tannhelse

Veldig god

Tannlege: Amritpal Singh Skrevet

Kvalitetsbevisst og reflekterende
Rask og ekstremt imøtekomande
Lett og god på kommunikasjon
Godt humør

Super tannlege

Tannlege: Balwinder Kaur Skrevet

Balwinder er vennlig, dyktig og effektiv. Et nydelig menneske som det alltid er hyggelig å møte igjen, selv når ærendet gjelder problemer med tennene. Beste tannlegen jeg har hatt.

Min aller beste tannlege

Tannlege: Balwinder Kaur Skrevet

Dyktig, humoristisk, ivaretakende og veldig flink.
Et funn for en middelaldrende dame med dyp tannlegeskrekk etter diverse skoletannlegers herjinger i tennene mine på 60 tallet.

Den beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Balwinder Kaur Skrevet

Balwinder Kaur er en dyktig tannlege som er omsorgsfull og kommer med mange gode råd. Hun er vennlig og har en stor sans for humor. Dette gjør at man blir avslappet, noe som er viktig for en med tannlege skrekk som meg. Jeg setter også spesielt pris på at hun kan være fleksibel i forhold til timebestilling, og at hun følger gjerne opp om det blir komplikasjoner etter behandllingen.

Dyktig og tar seg god tid

Tannlege: Balwinder Kaur Skrevet

God service og håndverk, forklarer behandling på en god måte og gir gode råd. I forhold de fleste andre tannleger jeg har brukt tok den ene behandlingen jeg har hatt hos henne hittil litt lengre tid enn jeg var vant til, siden hun jobbet alene uten assistent. Opplevde dette ikke som noe problem. Tvert imot opplevde jeg at hun tok tid å påse at behandlingen var bra. Lett å få time. Kontoret hun leier kan virke litt slitt, noe som kan skape litt usikkerhet i utgangspunktet. Men hennes dyktighet oppveier for dette.