TannGalleriet Høvik

H.O. Bangsvei 17, 2 Etasje 1363 Høvik
TannGalleriet Høvik holder til i Bærum

Siste vurderinger av TannGalleriet Høvik

Dyktigste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt,kommer aldri til å bytte.Med min tannlegeskrekk har tannlegebesøk tidliger vært et mareritt,Bojana endret dette med sin faglige dyktighet og smittende ro har tannlegebesøk nå blitt noe jeg gleder meg til.Rotfyllinger og ny tannkrone går nå som en drøm.Anbefales på det varmeste

Beste tannlegen EVER!

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Hele familien har hatt Maryam som tannlege i lang tid nå. Hyggelig, snill og alltid morsom å være hos. Drar til henne for alt fra vanlige tannhelsesjekker, til rensning og tannblekning. Utrolig fornøyd! Som ung jente har jeg tidligere hatt en stor grad av tannlegeskrekk men hos Maryam forsvinner den helt. Hun er kjapp og effektiv! Anbefaler på det absolutt absolutt høyeste!

Kjempeflink

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Er kunnskapsrik og tar seg god tid til å forklare. Kjempe bra jobb. Trakk visdomstann raskt og bekvemt.

Den Beste Tannlegen

Tannlege: Bojana C. Stevenson Skrevet

Bojana er den flinkeste tannlegen jeg har vært hos. Kunnskapsrik og nøye. Anbefales på det sterkeste, hele familien vår går til henne.

Bør bli bedre på større arbeide og kommunikasjon

Tannlege: Maryam Moneer Ahmad Yosofzay Skrevet

Jeg har gått til Tanngalleriet på Høvik ved tannlege Maryam Yosofzay i flere år.
Hun er dyktig tannlege når det gjelder små arbeide som hull, trekking av visdomstenner etc, men når det kommer til store prosjektert med porselenskroner på tenner, så mangler hun dessverre kunnskap og estetikk. Ny tannlege er funnet.