Helsetorget Legesenter

Torggt. 3 2408 Elverum

Siste vurderinger av Helsetorget Legesenter

Flink og lyttende

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Jeg har hatt Kristine Gaarder som fastlege noen år og er veldig fornøyd.
Jeg har hatt hatt noen plager som ikke var lett og finne ut noe av, men hun ga aldri opp og hadde godt humør.

Helsetorget Legesenter er også helt topp, de svarer fort og gir time rimelig kjapt om nødvendig.

Jeg har nå byttet fastlege grunnet flytting og skulle ønske jeg ikke måtte si ifra meg min plass hos Kristine.

Trygghetsskapende og blid

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Legen møter deg med et varmt håndtrykk, og er veldig klar og tydelig på hva han sier. Han skaper en følelse av trygghet rundt seg, og man føler seg ivaretatt. Flott fyr, blid, har humor, og 100% profesjonell. Anbefales sterkt.

Vil anbefale henne!

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Har følt meg seriøst behandlet og sett med alt jeg har trengt hjelp med, både fysiske og psykiske problemer. Hyggelig, lytter, gir ærlige og informative råd, og leser mer hvis hun er usikker på noe. Synd jeg flyttet så jeg måtte bytte lege, følte meg trygg og ivaretatt hos henne!

Solid

Lege: Thore Mæhlen Skrevet

Stiller gode diagnoser og er treffsikker i behandling. Bygger tillit ved å være interessert, saksfokusert og oppnå gode resultater av foreskrevet behandling.

Kunnskapsrik, forståelsesfull, en lege som «ser» pasienten

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre lege.
Denne legen «ser» deg, har tid og her føler man at man blir tatt på alvor. Hun er kunnskapsrik, empatisk, og forklarer godt om det skulle være noe. En lege som bryr seg om pasientene.