Helsetorget Legesenter

Torggt. 3 2408 Elverum
Tlf: 62 43 36 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Helsetorget Legesenter

Sier en ting, gjør noe annet

Lege: Thore Mæhlen Skrevet

Legen sier at det skal bli gjort, men det stemmer sjelden. Totalinntrykk er at han gjerne ønsker å være en god lege, men han klarer det ikke. Dette fordi han er veldig opptatt av effektivitet, men ikke hører på hva pasienten faktisk opplever. Alltid for sen levering av dokumentasjon til andre behandlere. Etter kort tid byttet til annen fastlege.

Profesjonell og effektiv

Lege: Kari Melgård Sveen Skrevet

Jeg har hatt Kari som lege i mange år og er svært fornøyd. Hun er effektiv og profesjonell og oppdatert på nye behandlinger og mediser. Hun henviser raskt videre dersom hun mener det er nødvendig. Jeg stoler på henne full og helt.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Joseph er veldig hyggelig, kan smile og spøke litt. Følte han virkelig hørte på hva jeg sa, og skjønte at han visste hva han drev med. Alle leger burde vært som ham, profesjonell og hyggelig som bare det!

Jeg er fornøyd med Joseph de Luca som fastlege til å være så ung og relativt nyutdannet.

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Jeg har bodd i Elverum i 2,5 år og har hatt denne legen som fastlege. Det er en usedvanlig høflig og hyggelig mann som tar seg tid til å lytte til pasientens hjertesaker, henviser fort videre til ev. spesialist, gir skriftlige tilbakemeldinger og følger opp saken. Jeg gir ham 6 terningkast og minst 1 ekstra stjerne på den medisinske legehimmelen.

En veldig engasjert lege

Lege: Joseph de Luca Skrevet

En veldig flink og engasjert lege. Han tar pasientens bekymringer veldig seriøst og refererer videre til spesialist ved behov.