Helsetorget Legesenter

Torggata 3 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget Legesenter

Lege: Hanne Maartmann Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt! Hun tar seg tid, lytter og viser stor forståelse uansett problemstilling. Føler meg aldri til bry, og hun fremstår veldig empatisk og faglig dyktig.

Vennlig og profesjonell

Lege: Joseph de Luca Skrevet

En meget dyktig lege! God på kommunikasjon, tydelig og flink til å forklare. Har inntrykk av at han bruker noen minutter på å forberede seg før pasienten kommer, har som regel god kontroll på tingenes tilstand. Godt humør og lun humor, samtidig alvorlig når det trengs. Ikke redd for å henvise for videre utredning eller behandling, kjenner mao. sitt kompetansenivå. Er også meget kjapp til å følge opp, ting blir ikke liggende i "bunken". Som regel kort ventetid på venterommet.

Ønsker å se det hele til pasientens beste.

Lege: Hanne Maartmann Skrevet

Første møte med legen var ikke av de aller beste siden hun uten å vite det traff mitt ømmeste punkt på det tidspunkt. Etter dette har hun vist at hun har som ønske å gi meg den beste oppfølging og at hun gjør det hun kan for meg som pasient seg om jeg ofte faller litt utenfor det "normale" etter boka.
Var kanskje litt for opptatt av det med trening, men har vært lite innom dette senere.

Veldig bra

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Hører på deg/ser deg. Forklarer tydelig og gir klare tilbakemeldinger. Bryr seg om pasienten og er blid og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt og føler meg trygg. Anbefales på det varmeste!😊

Verdens beste fastlege

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Jeg har ikke et negativt ord å si om denne fastlegen. Utrolig dyktig lege med glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste.