Colosseum Tannlege Lillestrøm

Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Colosseum Tannlege Lillestrøm holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Lillestrøm

God tannlege, det er en grunn til at få bytter.

Tannlege: Bård Pande Skrevet

Har hatt Pande som tannlege i snart tyve år, svært betryggende faglig nivå- dette er en mann som kan sitt fag. Har alltid godt begrunnede (som har vist seg) råd til behandling. Kombinert med lun trøndersk humor, har jeg kun godt å si.

Meget flink tannlege

Tannlege: Bård Pande Skrevet

Meget dyktig og hyggelig som gjør at tannlegebesøk er en fryd. Litt dyrt, men grunnet Pande fortsetter jeg på samme sted.

Dyktig og veldig trivelig

Tannlege: Jim Riis Skrevet

Har vært hos Jim i mange år nå. Alltid like blid og setter alltid på god musikk under behandlingen. Veldig nøye og dyktig i faget. Anbefaler Jim på det sterkeste!

Hyggelig og imøtekommende

Tannlege: Pia Elise Langdalen Skrevet

Gir god behandling og tar hensyn til mine behov og plager. Er rolig og forklarer godt hva hun gjør, slik at jeg slapper av

På en skala fra 1-10: 11!

Tannlege: Bård Pande Skrevet

Bård er både en dyktig tannlege og en særs hyggelig kar. Det er rent trivelig å gå til tannlegen. Han gir både ris og ros, men selv risen får han til å høres ut som ros. Han svarer på nysgjerrige spørsmål du måtte ha, og har også selv ting å fortelle. Og han lytter også. Er til stede. Tannlegetimen blir jo rene kosetimen hos Bård. Går nesten litt for fort over. På en skala fra 1 - 10 får Bård 11! Kanskje er det dyrt å gå til tanlegen, men med en så dyktig tannlege holdes utgiftene nede over tid. Jeg har nesten aldri hull lenger.