Tannlegene i Åsenveien 1 Ski

Telefonnummer64 87 28 1564 87 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsenveien 1 1400 Ski
Tannlegene i Åsenveien 1 Ski holder til i Ski

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Åsenveien 1 Ski

En utrolig flott tannlege

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk, men føler meg veldig godt ivaretatt av tannlege Dahl! Han er rolig, han snakker med deg underveis og informerer steg for steg hva som skjer, slik at du unngår å få noen ubehagelige overraskelser i stolen! Ikke minst virker han å være faglig oppdatert, og det er rent og ryddig rundt ham. En tannlege jeg på det sterkeste vil anbefale!
De på kontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige!

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Kjersti Asbjørnsen Skrevet

Gruet meg veldig til min første rotfylling men forstår nå at det var ingen ting å grue seg til. Ble tatt veldig godt vare på, fikk god informasjon underveis og behandlingen i seg selv var helt smertefri.

Flink

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Rask, flink og trivelig. Følger med i tiden. Jeg er alltid trygg på at han sjekker grundig tennene mine. Det er også veldig rent og fint rundt om på ved stolen. På den måten vet jeg hygienen er på topp.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Familiens tannlege i snart 30 år. Meget behagelig og rolig. Fremstår som faglig flink, inngir trygghet og tillitt. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk

Tannlege: Kjersti Asbjørnsen Skrevet

Alltid hyggelig. Respekt for andres tid, dyktig, profesjonell, personlig og nøye. Alltid seviceminded og oppmerksom.