Tannlege1Ski

Tannlege1Ski holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Tannlege1Ski

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Isabelle Bjørnå Berntsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Isabelle i flere år, og jeg er utrolig fornøyd! Hun er profesjonelle, vennlige og tar seg tid til å forklare hva hun gjør. Jeg føler meg veldig komfortabel. Anbefales på det sterkeste!

Pål O Dahl- den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Pål O Dahl er en trygg, kunnskapsrik og flott tannlege. Han har sterk faglig integritet og er klar og tydelig på hva han mener det er nødvendig å behandle.

Flere i familien har benyttet seg av hans kompetanse, og alle har vi vært og er strålende fornøyd med ham.

Jeg føler meg godt ivaretatt og møter svært god serviceinnstilling hos alle ansatte på Tannlege senteret i Åsenveien 1.

En flott, omsorgsfull og kompetent tannlege

Tannlege: Elisabeth Lund Skrevet

Har brukt Elisabeth i 30 år og jeg er strålende fornøyd! Hun er blid, omsorgsfull og faglig meget dyktig. Har aldri vært redd i stolen, til tross for noen ganske «heftige» utfordringer i munnen! Anbefales på det varmeste!

En fantastisk tannlege

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Har gått hos Pål i 30 år. Alltid blid, og omtenksom.
Tannlegeskrekken forsvant ved andre besøk.

En utrolig flott tannlege

Tannlege: Pål Orve Dahl Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk, men føler meg veldig godt ivaretatt av tannlege Dahl! Han er rolig, han snakker med deg underveis og informerer steg for steg hva som skjer, slik at du unngår å få noen ubehagelige overraskelser i stolen! Ikke minst virker han å være faglig oppdatert, og det er rent og ryddig rundt ham. En tannlege jeg på det sterkeste vil anbefale!
De på kontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige!