Åsnes Legesenter

Rådhusgata 6 2270 Flisa

Siste vurderinger av Åsnes Legesenter

En stor skuffelse

Lege: Björn Christian Gunnarsson Skrevet

Fremstår som hyggelig. Men når det viser seg at han ikke har særlig kunnskap om min sykdom, viser han seg fra en annen side. Veldig ufin. Anbefaler ikke denne legen

Superflink og medmenneskelig

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Heidari er så vennlig, imøtekommende og søt! Han tar meg på alvor, han er flink til å skryte og fortelle meg hva som er bra (svangerskapskontroller) og jeg er veldig glad jeg tilfeldigvis fikk han, og jeg kommer nok ikke til å bytte frivillig til noen andre. Han er en veldig søt og god person :-)

Trygg, tilstedeværende og kunnskapsrik.

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Utrolig bra oppfølging med blant annet og henvise videre til andre kompetanseområder hvor dette har vært aktuelt. Er utrolig tilstedeværende selv om hverdagen til tider har vært veldi travel grunnet vakanser, men hun følger opp med å videresende informasjon om prøveresultat mv.

Dyktig og grundig med stor autoritet

Lege: Martin David Chapman Skrevet

Chapman er et solid stykke fagmann, med pasienten i fokus, herunder også at han stiller krav. God forståelse for utfordringer som også ligger utenfor hans spesialfelt. Masse erfaring, dyktig og grundig!

Utrolig dyktig lege som tar deg seriøst

Lege: Björn Christian Gunnarsson Skrevet

Veldig fornøyd med Bjørn som lege. Kjempedyktig i det han gjør og er en god lytter! Han er usnobbete og man kan være på fornavn med han. Hans hjelpepersonell er også veldig hjelpsomme og snille!

Ofte har de timer før åpningstid og har også fått time på søndag!