Åsnes Legesenter DA

Telefonnummer62 95 08 5062 95 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaffegata 23 2270 Flisa

Siste vurderinger av Åsnes Legesenter DA

Verdens beste lege!

Lege: Daniela Litschauer Skrevet

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet fastlege til Daniela. Følte jeg ikke ble hørt eller fikk den hjelpen jeg trengte tidligere, men da jeg byttet til Daniela er alt supert! Hun er forståelsesfull og vil deg det beste. Verdens beste fastlege er hun!

Om jeg sitter en time eller mer, gir det meg bare Trygghet. En annen gang er det endra som må ventge pga. meg.

Lege: Trine-Lise Fredriksen Skrevet

En lege jeg har Stor respekt for. Hun tar jobben sin veldig seriøst. Alltid,uten unntak er det ryddig på hennes skrivepult, kun min journal ligger oppe, og hun tar en kjapp gjennomgang. Er veldig effektiv, men uansett hvor mange som venter, merker man ikke noe stress hos henne. Noe som også skaper trygghet. Hun er en lege som viser respekt og ærlighet og da får hun det tilbake.
Hun venter ofte over lunsjen sin,- for at Pasientene hennes skal ha det bra!

Flik, men treg

Lege: Trine-Lise Fredriksen Skrevet

Dette er en lege som absolutt vet hva hun gjør. Hun tar meg seriøst og setter av god tid. Veldig fornøyd. Dette resulterer dessverre i at hun så å si alltid er forsinket. Men sånn har hun alltid vært, og slik kommer det sikkert til å være i fremtiden også.

Dårligste legen jeg har vært hos

Lege: Daniela Litschauer Skrevet

Kom med ett problem, reiste derifra med 2 nye problem. Forsto tydeligvis ikke norsk! Aldri blitt så misforstått for. Virke som hun prøvde å være til hjelp, men gjorde bare vondt værre! Anbefales IKKE!!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Laila er veldig dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende. Tar deg alltid på alvor og bryr seg. Hun er ikke stresset uansett hvor mange som sitter å venter og har like god tid til deg som pasient. Kommer aldri til å bytte lege så lenge hun er fastlege og håper å få beholde henne i mange år fremover.