Åsnes Legesenter DA

Kaffegata 23 2270 Flisa

Siste vurderinger av Åsnes Legesenter DA

Trygg, tilstedeværende og kunnskapsrik.

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Utrolig bra oppfølging med blant annet og henvise videre til andre kompetanseområder hvor dette har vært aktuelt. Er utrolig tilstedeværende selv om hverdagen til tider har vært veldi travel grunnet vakanser, men hun følger opp med å videresende informasjon om prøveresultat mv.

Dyktig og grundig med stor autoritet

Lege: Martin David Chapman Skrevet

Chapman er et solid stykke fagmann, med pasienten i fokus, herunder også at han stiller krav. God forståelse for utfordringer som også ligger utenfor hans spesialfelt. Masse erfaring, dyktig og grundig!

Trygg, kunnskapsrik og erfaren

Lege: Martin David Chapman Skrevet

En fantastisk lege som vanskelig lar seg erstatte den dagen han pensjonerer seg. Vært min fastlege i 25 år.

Dyktig

Lege: Trine-Lise Fredriksen Skrevet

Meget dyktig lege. Kan virke stresset og uoppmerksom men viser seg at hun likevel har en god innsikt i situasjonen og kommer med gode forslag og løsninger. Kanskje ikke ikke de løsningene en selv har tenkt men løsninger som er basert på hennes gode kompetanse og faglige dyktighet.

Om jeg sitter en time eller mer, gir det meg bare Trygghet. En annen gang er det endra som må ventge pga. meg.

Lege: Trine-Lise Fredriksen Skrevet

En lege jeg har Stor respekt for. Hun tar jobben sin veldig seriøst. Alltid,uten unntak er det ryddig på hennes skrivepult, kun min journal ligger oppe, og hun tar en kjapp gjennomgang. Er veldig effektiv, men uansett hvor mange som venter, merker man ikke noe stress hos henne. Noe som også skaper trygghet. Hun er en lege som viser respekt og ærlighet og da får hun det tilbake.
Hun venter ofte over lunsjen sin,- for at Pasientene hennes skal ha det bra!