Odontia Dentalklinikken

Om klinikken

Vi ønsker å gi deg som pasient den gode følelsen etter å ha vært hos tannlegen. Du skal føle deg godt ivaretatt. Vi jobber i team slik at vi er flere som deltar i møtet med pasientene for å gi moderne tannbehandling av høy kvalitet.

Klinikken benytter moderne utstyr for at du skal få best mulig behandling, informasjon og forutsigbarhet. Enten du ønsker en årlig kontroll, pynte på smilet eller har behov for tannbehandling kan vi hjelpe deg. Vi utfører alt fra de enkle fyllingene til de store rehabiliteringene med implantater – eller fjerning av visdomstenner. Trenger du kun en rens eller bleking av tennene for et friskt og pent smil hjelper vi gjerne med det også!

Klinikken ledes av Tannlege Mariann Sørensen, som har jobbet ved klinikken siden 2003. Vi samarbeider også med erfarne spesialister innen eksempelvis oral kirurgi, periodonti, endodonti og snorkebehandling.

Teamet på klinikken består idag av:

* Mariann Sørensen, allmenntannlege MNTF
* Sheeba Kumar, allmenntannlege MNTF
* Benjamin Charnet, allmenntannlege MNTF
* Hege Oldertrøen, tannpleier
* Pia Victoria Brannstorph Selvig, off. godkj. tannhelsesekretær
* Alieh Aref, off. godkj tannhelsesekretær
* Stine Hellerud, off. godkj. tannhelsesekretær

Telefonnummer67 55 07 0067 55 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Slependveien 54B 1341 Slependen
Odontia Dentalklinikken holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

1 vurdering

Siste vurderinger av Odontia Dentalklinikken

Hyggelig og profesjonell, men kan bli bedre

Tannlege: Mariann Sørensen Skrevet

Har hatt Mariann Sørensen som tannlege i 3 år. Hyggelig, imøtekommende og dyktig, men personalet for øvrig kan definitivt bli bedre. Hadde en rotfylling som ble ekstremt dyr og plagsom der kolleger av henne gjorde ganske grunnleggende feil med utstyr/materiale, med tilløp til kjefting og stress mellom de ansatte. Fortsetter hos Mariann, men vil ikke behandles av de andre der.