Ottestad Legesenter

Siste vurderinger av Ottestad Legesenter

Uhøflig

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Tar meg absolutt ikke på alvor og hører ikke på meg! Skal absolutt bytte lege.

Pussig skrue av en lege

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Snodig dame som virker travel og stressa. Ikke håndhilste hun v første møte, hun spurtet i vei og jeg tuslet noe betenkt etter. Mulig jeg er sær, men jeg synes det er viktig at legen tar seg tid og har sosiale antenner lange nok til å hilse. Kikket rask på meg og og konkluderte med at jeg var helt fin. Nå vel, greit nok.
Gidder ikke ha en lege det ikke går an å kommunisere med og som ikke er tilstede, byttet.

Flink

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Flink lege, får den hjelpa jeg trenger, rask og effektiv, perfekt lege for meg. Ikke noe utenomsnakk, og det passer meg fint.

Alright

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Flink lege som har tid til en, samtidig som hun henviser videre hvis det trengs.
Hun har også humor, noe som trengs i en slik hverdag.
Synes det er rart at hun har fått så lav skår, men vi er forskjellig og alle kan ikke ha like god kjemi.
Brukt henne i snart 20 år.

Utrolig hyggelig

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Liv Marit tar seg tid og hører på deg når du er der, hu er hjelpsom og veldig hyggelig. Alltid blid når jeg er hos hu! Veldig overraskende at hu bare har 2/5 stjerner her, fortjener mye mer! :-)