Ottestad Legesenter

Telefonnummer62 58 58 5862 58 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Ottestad Legesenter

Gir ikke nødvendig oppfølging

Lege: Lars Marius Bie Mørkved Skrevet

Til mindre utfordringer er nok dette en god lege.
Ved alvorlig sykdom og senvirkninger fra dette, har han vesentlige mangler. Mindre god oppfølging og lite kunnskap som gjør at det blir vanskeligere å få gjennomslag for nødvendige tiltak. Du må komme med forslag på tiltak selv, og dette er ikke pasientens ansvar. Har selv "gått glipp av" over et år med nødvendig hjelp og tapt økonomisk på dette.

Flink med barn og vanlig sykdom.

Fantastisk dame

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Hanne er dyktig og tar deg på alvor. Hun er også flink til å forklare hva hun sjekker/tester, og tar seg tid, slik at du skal være trygg når du reiser derifra. Veldig flink og nøye under graviditet. For ei dame!

Useriøs

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Virker som om hun ikke tar deg seriøst eller tror på pasienten. Tar forhastede slutninger. Er overfladisk og uhøflig. Virker som om hun ler av deg. Veldig arrogant dame.

Frekk og useriøs, tror ikke på pasienten

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Elendig lege, jeg beskriver sympomene og sier det er noe helt annet som ikke har noe med det jeg har sagt eller nevnt.. useriøs “lege”

Virker veldig useriøs.

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Måtte ty til henne da min fastlege ikke er der på onsdager. Følte meg lattiliggjordt . Følte hele samtalen om man skal kalle det noe samtale var bare tull.kommer aldri til å oppsøke denne dama. Uhøflig også .ler jo av alt du sier.ble ikke tatt på alvor .huff triste greier.