Ottestad Legesenter

Tunbekkvegen 2 2312 Ottestad
Tlf: 62 58 58 58 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ottestad Legesenter

Frekk og useriøs, tror ikke på pasienten

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Elendig lege, jeg beskriver sympomene og sier det er noe helt annet som ikke har noe med det jeg har sagt eller nevnt.. useriøs “lege”

Virker veldig useriøs.

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Måtte ty til henne da min fastlege ikke er der på onsdager. Følte meg lattiliggjordt . Følte hele samtalen om man skal kalle det noe samtale var bare tull.kommer aldri til å oppsøke denne dama. Uhøflig også .ler jo av alt du sier.ble ikke tatt på alvor .huff triste greier.

Travel, kald.

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Har for lite tid. Bruker mesteparten av de 20 minuttene legetimen er på til å skrive på pc'n. Virker kald. "Ser" ikke pasienten og virker stresset. Kalde øyne, kaldt smil. Lytter, men hører likevel ikke. Virker lettet over at pasienten forlater kontoret. For mange pasienter og dermed liten tid til den enkelte. Virker sliten. Kikker ofte på klokka. Korte replikker. Virker lite empatisk. Følte meg ikke komfortabel overhode. Et veldig kjapt håndtrykk når legetimen er over.

Den beste

Lege: Lars Marius Bie Mørkved Skrevet

Alltid blid og øye kontakt og alltid lytter først også sier han sin vurdering og mening . Etter det skriv på PC . Tar ansvar og seriøst .

Dyktig og profesjonell lege

Lege: Lars Marius Bie Mørkved Skrevet

Mørkved er en meget dyktig og profesjonell lege. Han lytter godt og kommer med god veiledning og oppfølging. Han gir uttrykk for at han ikke ønsker at pasientene skal ta unødvendige medisiner, dette synes jeg er bra. Han virker ærlig på det han kan og ikke kan, og henviser videre ved behov.