Ottestad Legesenter

Tunbekkveien 2 2312 Ottestad

Siste vurderinger av behandlere ved Ottestad Legesenter

God fastlege

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Hun er god og effektiv, svarer godt på spørsmål. Du som pasient bør være tydelig og rett frem på hva du forventer. Ønsker du henvisning så be om det. Da vil du også få en flott opplevelse. Hun svarer ofte fort på e-henvendelser som er den måten jeg oftest benytter.

Kynisk og travel

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Dette blir mitt siste legebesøk hos Dinesen duoen.
Tar seg ikke tid til å lytte og "se" pasienten før man blir avbrutt. Jeg rekker så vidt å fullføre en setning før jeg blir overkjørt.
Dette har gått ytterligere utover den mentale helsen.

Føler jeg må gå med hjertet i halsen før, under og etter legebesøket.

Dette er ikke greit!

Trygg, vennlig og lyttende

Lege: Cathrine Finckenhagen Dinesen Skrevet

Cathrine F. Dinesen er en fantastisk fastlege. Hun er meget dyktig og møter pasienten på en meget god måte. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos henne. Hun har en spesiell evne til å lytte til pasienten, og hun utviser meget stor grad av kunnskap og empati. Hun er veldig grundig i sine undersøkelser og det gir en stor grad av trygghet. Jeg er meget takknemlig for at Cathrine Dinesen har blitt min fastlege.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Cathrine Finckenhagen Dinesen Skrevet

Veldig imøtekommende, profesjonell og lett å snakke med. En fastlege jeg ikke vil miste. Lett å få time og svarer raskt på e-konsultasjoner. Søker råd hos andre og samarbeider godt.

kald og utilgjengelig

Lege: Hanne Dinesen Skrevet

Virker ikke som hun bryr seg om pasienten og tar deg ikke seriøst. ikke har hun tid heller. Mest uempatiske legen og veldig dårlig tid. Virket ikke som hun ville vi skulle være der, vi byttet fastlege med en gang.