Ottestad Legesenter

Tunbekkveien 2 2312 Ottestad

Siste vurderinger av behandlere ved Ottestad Legesenter

Dyktig

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Har hat henne i mange år.
Dyktig henviser og utreder rask og ikke noe snik snak , som jeg liker og ha det.

Flott fastlege!

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Beste fastlegen som finnes. Tar deg på alvor, og har god sans for humor! Føler meg ganske trygg for hver gang jeg entrer kontoret hennes, meget fornøyd.

Løsningsorientert og dyktig

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Liv Marit er en dyktig lege, som alltid finner en løsning. Rask til å henvise videre når det er nødvendig. Jeg og barna har hatt henne som lege i nærmere 15 år, og vi er svært fornøyd.

overflatisk og lite lyttende

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Opplever dessverre legen som uinteressert og overflatisk og lite lyttende. Hun bør møte pasienten mer direkte og lytte til hva pasienten har å si for å danne seg et bedre og mer helhetlig inntrykk av sykdomsbildet. Legen bør også ta seg tid til å beskrive virkningen og eventuelle ulemper av medisiner som blir utskrevet på resept, samt forklare hvorfor prøver som blir tatt på stedet er viktige og hva de kan fortelle om sykdommen. Det er mulig legen er kunnskapsrik, men da må hun ta seg tid til å formidle det hun kan mye tydeligere overfor pasientern.

Uhøflig

Lege: Liv Marit Solli Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Tar meg absolutt ikke på alvor og hører ikke på meg! Skal absolutt bytte lege.