Arendal Tannlegesenter

Telefonnummer37 02 14 0037 02 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestregate 14 4838 Arendal
Arendal Tannlegesenter holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Arendal Tannlegesenter

Effektiv og dyktig

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Ble veldig beroliget underveis,men en operasjon av denne typen er alt annet enn behagelig. Men,den var var helt smertefri...og det er det viktigste.

Overkom tannlegeskrekk

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Jeg hadde ubeskrivelig tannlegeskrekk da jeg var yngre. Heldigvis begynte Einar som skoletannlege, og gradvis forsvant angsten for hver gang jeg gikk til han. Da han begynte i privat praksis fulgte jeg så klart etter. Han er både dyktig og en veldig hyggelig person. Beroligende, forklarer alt han gjør! Det eneste som bekymrer meg er tanken på at han en gang skal gå av med pensjon. Håper du vil jobbe som lenge som mulig, Einar :D

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Kathrine Tvermyr Skrevet

Jeg er en av de som hater å gå til tannlegen, men denne gangen ble jeg møtt av en tannlege som tok seg tid til å høre på det jeg sa og roet meg ned før undersøkelsen. Hun er den beste tannlegen jeg har hatt!
Og resultatet på tanna ble helt fantastisk!

Den beste tannlegen.:)

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Einar Eppeland var min skole tannlege, når han gikk over til privat praksis. Så følgte jeg etter rett og slett.:) Han er en fantastisk tannlege, og tar seg god tid og forklarer godt hva han gjør. Så jeg kan anbefale han på det varmeste etter å ha hatt han i ca 15 år.:)

utrolig beroligende og behagelig person

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

har brukt samme tannlege i mange år og kommer ikke til å bytte ,bare posetivt å si .Hadde alltid tannlegeskrekk men ikke lenger for han gjør aldri noe uten å forklare hva han skal og hvorfor , gid alle var sånn