Arendal Tannlegesenter

Vestregate 14 4838 Arendal
Arendal Tannlegesenter holder til i Arendal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Arendal Tannlegesenter

Fantastisk kirurg

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Utrolig flott og dyktig kirurg, medmenneske og ekstremt faglig dyktig. Hadde en stor operasjon i overkjeven hos han på sykehuset i Arendal.

Helt suveren!

Tannlege: Einar Eppeland Skrevet

Hos Einar glemmer man nesten at man har tannlegeskrekk. Han forteller hva han skal gjøre og hvorfor, og setter bedøvelser så man omtrent ikke kjenner noe som helst. Alltid blid og rolig, trøster og er forståelsesfull. Bare så synd han snart skal pensjonere seg!

Veldig dyktig og en positiv opplevelse

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Jeg har vært hos Busch to ganger for å operere ut til sammen fire visdomstenner. Selv om jeg tåler veldig dårlig alt som har med sprøyter, blod og smerte å gjøre, hadde jeg en veldig positiv opplevelse begge gangene. Både Busch og tannpleieren var utrolig dyktige og flinke til å berolige meg. Vil absolutt anbefale han til andre!

Ville rotfylle

Tannlege: Jan Tore Olsen Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte rotfylle en tann, Jeg valgte å ikke høre på på dette. Dro til ny tannlege som sa tanna var ikke død og at rotfylling var ikke nødvendig . Slapp unna skrekken og halvert regninga

Effektiv og dyktig

Tannlege: Ove Busch Skrevet

Ble veldig beroliget underveis,men en operasjon av denne typen er alt annet enn behagelig. Men,den var var helt smertefri...og det er det viktigste.