Parken legesenter DA

Telefonnummer62 41 61 6662 41 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 51 2406 Elverum

Siste vurderinger av Parken legesenter DA

Overflatisk

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Møtt denne legen bare 1 gang. Byttet lege etterpå samme dag.
Dette til tross for å ha levert go historikk fra andre leger.
De i resepsjon gjør en go jobb.

Blanda følelser

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Nermina er utrolig hyggelig, grundig, som regel god til å lytte, henviser der hun faller til kort. -Men. Hun er vanskelig å få time hos, og prøveresultater må man iblant mase etter.

Skuffende...

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Godt førsteinntrykk, men etter et par konsultasjoner med direkte upassende oppførsel, så jeg meg nødt til å bytte.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Lege Nermina B Avdovic tar deg imot med et smil og en hyggelig hilsen. Hun spør med en gang om hvordan du har det, og så lytter hun. Hun sender til spesialister når det er behov for det. Og det er ikke vanskelig å ta opp vanskeligere helseproblemer. Jeg er godt fornøyd med Nermina som fastlege.

Legesekretæren er også hyggelig. Jeg kan bestille timer på e-post, noe jeg synes er fint. Det eneste som er et lite minus er at Nermina ikke tar imot pasienter som faslege hver dag. Men det går egentlig greit.

ikke den bedste læge jeg har haft

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Hej jeg har haft nermina som læge er ikke tilfreds med det, skulle have en syge melding da jeg var der d 6/2 hun havde meget travlt så hun ville sende den til mig men fik den 19/3 efter mange opkald til sekretæren som jeg heller ikke har været helt tilfreds med fik besked på at jeg måtte møde op til ny læge time hvor jeg måtte tage fri en hel dag fra mit job og køre 30 mil for og få den kan ikke være rigtigt den utilfredse