Parken legesenter DA

Storgata 51 2406 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Parken legesenter DA

Hyggelig og flink

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Får time raskt, og hun er veldig flink til å prioritere barn ( har alltid fått time samme dag som jeg ringer). Hun er rask med å henvise videre der det er behov, og er veldig løsningsorientert. Veldig fornøyd. De ansatte i resepsjonen er også hyggelige.

Erfart lege

Lege: Azhar Daud Khan Skrevet

Han er veldig erfart lege, forstår hva er problemmer. Veldig flink med mitt barna.
Vi er veldig fornøyd med han. Anbefaler

Ikke ta med dine barn til Azhar!

Lege: Azhar Daud Khan Skrevet

Vi opplevde å ikke bli undersøkt på vårt legebesøk med vårt barn, og han viste liten interesse for barnet vårt. Vi måtte gå til andre leger for hjelp. Han er sikkert en bra lege for en voksen person uten store utfordringer. Men vi går ikke tilbake med våre barn, og har byttet lege.

Veldig fin lege

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Nermina er en utrolig fin og dyktig lege. Hun hører på deg og du føler deg trygg. Hun sender videre etter behov og jeg og min familien har bare gode ord. Du er ikke bare en nummer, du er en person. Jeg føler meg sett og hørt. Setter veldig stor pris på henne som fastlege!
Det er veldig fint at man kan bestille time gjennom appen, slik at man unngå lang ventetid i telefon.

Dyktig

Lege: Nermina Basovic-Avdovic Skrevet

Har kun vært hos Nermina få ganger før jeg kom av venteliste hos en annen lege. Men de timene jeg hadde hos Nermina tok hun meg seriøs, og var kjapp med henvisning og prøvetaking for å finne diagnose. Følte meg forstått og hørt, veldig hyggelig og blid. Fikk normalt time innen kort tid.

Det som trekker ned er resepsjonen på legesenteret, og ventetiden det tok før jeg fikk komme inn på timene mine. Hun gikk forbi flere ganger, enda det bare var meg på venterommet, men tok ca 1 - 1,5 time før jeg fikk komme inn (bestilt time på forhånd). Men dog veldig fornøyd når jeg først kom inn.