Oris Dental Vestkanten

Oris Dental Vestkanten holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Vestkanten

Trygg og dyktig

Tannlege: Line Margit Omland Skrevet

Jeg skulle trekke en tann hos en annen tannlege på kontoret, men flyttet timen og fikk Line i stedet.

Hun og hennes tannhelsesekretær møtte meg med gode smil og lun tone. Når trekkingen tok til, viste det seg at tannen min ikke akkurat var den enkleste å få ut.

Men Line jobbet godt og effektivt. Tannen kom helt fint ut og det hele opplevdes trygt, selv om jeg har tannlegeskrekk. For Line har en så god måte å møte deg som pasient på, samt tydelig faglig tyngde, at man lett kan slappe av i stolen.

Skjønt, jeg var litt "borte" da jeg fokuserte på pustingen min, men det var veldig lett for meg å fokusere på "mitt", siden de var så dyktige på sitt.

Jeg har bare den ene erfaringen, men den var så god at jeg vil anbefale henne til enhver som er redd for å gå til tannlegen! Og til hvem som helst ellers også.

Omsorgsfull og faglig dyktig

Tannlege: Gunnar Moland Skrevet

Gunnar tar deg i mot på en god og hyggelig måte. Han er fin å prate med og er oppmerksom på hvordan du reagerer i stolen. Jeg har alltid følt at jeg kan stille alle slags spørsmål uten å føle meg dum.
Han behandler heller ikke ting bare for å behandle det. Hvis det er noe du ikke trenger å gjøre noe med, så sier han i fra om det. Jeg er dermed alltid trygg på at jeg bare bruker penger på det jeg trenger å bruke penger på.

Jeg synes han jobber godt og effektivt, forklarer fint underveis hva som skjer og kommer med ulike gode vurderinger på hva som skjer videre.

Noe ventetid bør muligens beregnes, men jevnt over kommer man fint til.

Gunnar anbefales på det varmeste til deg som er redd for å bli lurt, for deg som har tannlegeskrekk, eller rett og slett du som bare vil til tannlegen og ikke tenker stort mer over det.

Kvitt tannlege skrekk

Tannlege: Gunnar Moland Skrevet

Tror jeg har hatt Gunnar i ca 20 år.
Gunnar hjalp meg å bli kvitt styggen på ryggen
Kan ikke få rost han mer.

Annbefales👍

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Berggreen Skrevet

Var så heldig å komme til denne tannlegen da jeg hadde fått tannverk i to tenner med krone på. Sliter med angst så jeg grudde meg skikkelig. Ble møtt av en hyggelig dame som viste full forståelse, forklarte alt i forkant. Jeg kunne slappe av i stolen og rotfyllingen gikk smerte fritt. Denne tannlegen/spesialisten vil jeg anbefale til andre som sliter med angst/tannlegeskrekk, en fantastisk profesjonell og hyggelig dame. Resten av de som jobber her kan jeg også annbefale på det høyeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

En fantastisk tannlege enkelt og greit. Empatisk og faglig. Opplyser om alt du trenger. Er kort sagt veldig fornøyd og har aldri vært mer fornøyd.