Oris Dental Vestkanten

Oris Dental Vestkanten holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Vestkanten

Prisfokusert

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

Hyggelig og skjønn tannlege. Finner hull uten problem, for der tjener hun jo penger. Tannsteinen finner hun bare ca 50 % av, for man må jo betale like mye om hun tar bare litt eller alt. Mye mer lønnsomt å bare fjerne det mest synlige. Munnen føles ikke spesielt ren etterpå.

Gøy å gå til tannlegen

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

Det er alltid kjekt å få innkalling når du har Elisabeth som tannlege. Alltid hyggelig og i godt humør!

Elisabeth Jacobsen

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

En hyggelig person som forstår å ha en hyggelig og god tone. Alltid imøtekommende vedrørende spørsmål om kostnader og behandlingsform

Bedre tannlege får man ikke

Tannlege: Kristin Moland Skrevet

Har slitt med angst i flere år, dette har gjort at det har blitt vanskelig å komme seg til tannlegen. Begynte hos Kristin Moland i sommer og jeg er kjempe fornøyd. Hun er dyktig og ikke minst forståelsesfull, hun legger også alt tilrette for at jeg skal få det best mulig når det gjelder angsten. Ros fortjener også tannlege assistenten Kine som også er helt fantastisk.

Super tannlege!

Tannlege: Elisabeth Jacobsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos henne nesten like lenge som hun har vært tannlege og jeg vil IKKE bytte! Hun er alltid blid og hyggelig og latteren sitter løst. Man slapper av hos henne og føler seg godt ivaretatt rent faglig. Er hun usikker på noe, konsulterer hun en kollega. Dette er betryggende og tillitsskapende.