Sentrum Legesenter

Elvarheimgata 10C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Den beste

Lege: Bjørn Rune Gundersen Skrevet

Ingen annen kan måle seg! Uten tvil den beste, mest tillitsfulle og trygge legen jeg har vært borti. Blir tatt utrolig godt vare på som pasient. Har ikke noe å klage på.

Flott lege

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

Anne Line er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig enkel å forholde seg til og snakke med. Flink og tar pasienten på alvor. Føler meg sett og ivaretatt.
Stort pluss for bruk av PasientSky-appen.

Bedre lege er vanskelig å finne

Lege: Arne Toft Skrevet

En helt fantastisk lege som tar pasientene sine på alvor og virkelig bryr seg om deg som menneske. Jeg og familien min har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske og jeg måtte med tungt hjerte bytte nylig pga. flytting.

Han har hjulpet meg med alle mulige problemer - både fysisk og psykisk sykdom, familieproblemer etc - og han har alltid vært en god støtte. Jeg har utrolig mye å takke denne legen for! Han lytter godt, har tid til pasienten, følger opp og gir riktige diagnoser og henvisninger, og jeg har alltid fått rask hjelp - både hos han og i henvisningene han har gitt.

Samtidig som han er seriøs og gjør jobben sin skikkelig er han varm og humoristisk (men på riktig og aldri støtende måte), noe som gjør det veldig komfortabelt å gå til han med hva enn det skulle være. Jeg har alltid følt meg i trygge hender hos han og har alltid kommet ut med et lettere sinn.

I tillegg er også legekontoret et hyggelig sted å komme til. Sekretæren er imotekommende og koselig, og det har alltid vært lett for meg å få kontakt og bestille timer.

Kan anbefale denne legen på det sterkeste.

God lege

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

Lege med mye forståelse og hun hjelper deg på alle mulig måter, har tiltro til deg og ønsker å hjelpe til med problemene uansett hva det måtte være.

Ikke fornøyd

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

En lege som snakker ned til deg. Bedre enn mange på å lytte, men kan glemme å ringe deg opp igjen selv om hun lover.
Meget streng, men noen trenger sikkert det.