Moelv Legesenter

Møllergt. 3 2390 Moelv

Siste vurderinger av Moelv Legesenter

Trygg og grundig

Lege: Bjørnar Holm Skrevet

Jag er heldig som får komme til Bjørnar Holm som pasient. Han er god på at høre vad jag sier og er grundig når det er noen problem med mig. Har lite kompliserte diagnoser og er avhengig av å føle trygghet. Det gjør jag. Han er kunnskapsrik og ett triveligt bemøtende.

Veldig dyktig lege

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Har hatt han som lege i ett års tid. Er veldig fornøyd. Opplever at han tar seg tid, lytter og ser meg. Han oppmuntrer meg til å ta kontakt hvis der skulle være noe, og de gangene han ikke vet, så sjekker han. Føler meg trygg på han som lege.

En god lege på alle vis.

Lege: Bjørnar Holm Skrevet

Hatt Bjørnar fra han kom til Moelv, og har full tillit til han som lege. Han er nøye, tar seg tid til å både lytte, forklare og undersøke meg som pasient grundig. Han tar meg på alvor og fokuserer 100% på å finne en løsning på mitt problem. Ikke å undres over at folk står på venteliste for å få han som fastlege! Håper jeg får beholde han i mange, mange år.

En helt fantastisk fastlege!

Lege: Else Marie Myrhaugen Skrevet

Jeg byttet til Else Marie som fastlege etter noen år med en lege som ikke lyttet til meg. Jeg er kronisk syk, og har i perioder hyppige legebesøk. Else Marie er kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende, og hun lytter til det pasienten sier. Når jeg forteller om et problem jeg har, gjør hun alt hun kan for å hjelpe meg. Hun tar seg god tid, og man føler seg ikke til bry. Jeg føler jeg kan ta opp alt med henne. Og jeg kan virkelig anbefale henne til alle og enhver!

Helt topp

Lege: Paal Herstad Koren Skrevet

Meget hyggelig fyr som nok kan det han jobber med. Kan absolutt anbefales :-) Har vært hos han bare en gang og ble henvist videre omgående