Moelv Legesenter

Telefonnummer62 33 55 3062 33 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Møllergt. 3 2390 Moelv

Siste vurderinger av Moelv Legesenter

En god lege på alle vis.

Lege: Bjørnar Holm Skrevet

Hatt Bjørnar fra han kom til Moelv, og har full tillit til han som lege. Han er nøye, tar seg tid til å både lytte, forklare og undersøke meg som pasient grundig. Han tar meg på alvor og fokuserer 100% på å finne en løsning på mitt problem. Ikke å undres over at folk står på venteliste for å få han som fastlege! Håper jeg får beholde han i mange, mange år.

En helt fantastisk fastlege!

Lege: Else Marie Myrhaugen Skrevet

Jeg byttet til Else Marie som fastlege etter noen år med en lege som ikke lyttet til meg. Jeg er kronisk syk, og har i perioder hyppige legebesøk. Else Marie er kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende, og hun lytter til det pasienten sier. Når jeg forteller om et problem jeg har, gjør hun alt hun kan for å hjelpe meg. Hun tar seg god tid, og man føler seg ikke til bry. Jeg føler jeg kan ta opp alt med henne. Og jeg kan virkelig anbefale henne til alle og enhver!

Helt topp

Lege: Paal Herstad Koren Skrevet

Meget hyggelig fyr som nok kan det han jobber med. Kan absolutt anbefales :-) Har vært hos han bare en gang og ble henvist videre omgående

Fantastisk lege som tar deg seriøst

Lege: Else Marie Myrhaugen Skrevet

Veldig forståelsesfull, hjelpsom og omsorgsfull lege som tar deg seriøst. Svært behagelig å være hos, å man føler seg virkelig velkommen. Tar seg tid, å man får svært raskt hjelp hvis det trengs. Tipp topp lege som virkelig kan anbefales.

Trygg. Tar seg tid.

Lege: Gunnar Heggelund Skrevet

Fikk time hos Heggelund da min fastlege var borte. Følte meg så trygg og ivaretatt. Tok seg god tid, selvom han ikke hadde god tid. Viste at han SÅ meg. Lyttet godt.