Arken Tannlegesenter

Åsane Senter 37 5116 Ulset
Arken Tannlegesenter holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Arken Tannlegesenter

Enastående förtroende värd

Tannlege: Catrin Ramstad Skrevet

Professionellt saklig etiskt i sak politiskt korrekt med neutral betonade respekt tilämpa bekväm globalt högt kvalite och miljö medvetenhets principer.

Ingen over - ingen ved siden av!

Tannlege: Mathias Ekren Skrevet

Mathias er helt klart den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har gått til han noen år nå, og selv om jeg har flyttet tar jeg heller tannlegebesøket når jeg er på besøk hjemme hos familie i Bergen!

Jeg har forferdelig tannlegeskrekk, og Mathias er utrolig forståelsesfull og flink.

For noen år tilbake fikk jeg en ekstra tann bak visdomstannen. Jeg ble henvist av min tidligere tannlege til Haukeland, hvor de fortalte meg at jeg måtte ha operasjon og legges i narkose. Jeg valgte da å gå til Mathias før første gang, og han kom med en veldig mye bedre løsning, hvor jeg bare behøvde å trekke visdomstannen og la den andre bli. Har ikke hatt noen problemer i etterkant og er strålende fornøyd med arbeidet han utfører.

Seriøs, flink i sitt fag og en tannlege man kan stole på!

verdens beste tannlege

Tannlege: Paul Arne Hordvik Skrevet

jeg anbefaller til alle han er flink hjelpsåm å altid han stiller opp får sine pasienter spesial dem såm har tannlege redsel gå til ham du bilir aldri red

Dyktig og tålmodig

Tannlege: Torbjørn Østvik Pedersen Skrevet

Jeg har slitt i mange, mange år med tannlegeskrekk og holder meg stort sett til min egen tannlege i hjemtraktene. Men på grunn av en akutt situasjon, måtte jeg til tannlege snarest og bestilte time hos Arken. Tannlegen jeg fikk var Torbjørn Pedersen.

Jeg sa at jeg hadde tannlegeskrekk og hadde lett for å brekke meg. Tannhelsesekretæren var svært tålmodig og flink til å ta bilder og forklare hva som skjedde, inntil Pedersen kom.

Pedersen er en svært tålmodig og hyggelig tannlege. Forklarer godt alle steg underveis. Stoppet opp litt for å si hva som hadde skjedd med tannen, hva som var anbefalt og hva som var utfallet av de ulike alternativene. Tungen min flagret i hytt og pine, og på ett tidspunkt, endte jeg opp med å rive slangen fra den der krussedullstøvsugertingen. Men likevel var han alltid snill og grei og gjorde at jeg følte meg trygg.

Det ble ingen brekninger, men snarere en veldig, veldig takknemlig og glad kunde som kunne gå videre med lørdagen sin.

Dette er VIRKELIG en tannlege som kan anbefales. Usedvanlig fortreffelig opplevelse!

Hyggelig og flink tannlege.

Tannlege: Mathias Ekren Skrevet

Veldig hyggelig og tok seg god tid. Var skeptisk til å gå til en tannlege jeg ikke visste hvem var, men endte opp med å føle at han er mye flinkere enn tannlegen jeg har gått til siste årene. Anbefales på det sterkeste.