Arken Tannlegesenter

Telefonnummer55 19 77 5055 19 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsane Senter 37 5116 Ulset
Arken Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Arken Tannlegesenter

Ingen over - ingen ved siden av!

Tannlege: Mathias Ekren Skrevet

Mathias er helt klart den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg har gått til han noen år nå, og selv om jeg har flyttet tar jeg heller tannlegebesøket når jeg er på besøk hjemme hos familie i Bergen!

Jeg har forferdelig tannlegeskrekk, og Mathias er utrolig forståelsesfull og flink.

For noen år tilbake fikk jeg en ekstra tann bak visdomstannen. Jeg ble henvist av min tidligere tannlege til Haukeland, hvor de fortalte meg at jeg måtte ha operasjon og legges i narkose. Jeg valgte da å gå til Mathias før første gang, og han kom med en veldig mye bedre løsning, hvor jeg bare behøvde å trekke visdomstannen og la den andre bli. Har ikke hatt noen problemer i etterkant og er strålende fornøyd med arbeidet han utfører.

Seriøs, flink i sitt fag og en tannlege man kan stole på!

verdens beste tannlege

Tannlege: Paul Arne Hordvik Skrevet

jeg anbefaller til alle han er flink hjelpsåm å altid han stiller opp får sine pasienter spesial dem såm har tannlege redsel gå til ham du bilir aldri red

Dyktig og tålmodig

Tannlege: Torbjørn Østvik Pedersen Skrevet

Jeg har slitt i mange, mange år med tannlegeskrekk og holder meg stort sett til min egen tannlege i hjemtraktene. Men på grunn av en akutt situasjon, måtte jeg til tannlege snarest og bestilte time hos Arken. Tannlegen jeg fikk var Torbjørn Pedersen.

Jeg sa at jeg hadde tannlegeskrekk og hadde lett for å brekke meg. Tannhelsesekretæren var svært tålmodig og flink til å ta bilder og forklare hva som skjedde, inntil Pedersen kom.

Pedersen er en svært tålmodig og hyggelig tannlege. Forklarer godt alle steg underveis. Stoppet opp litt for å si hva som hadde skjedd med tannen, hva som var anbefalt og hva som var utfallet av de ulike alternativene. Tungen min flagret i hytt og pine, og på ett tidspunkt, endte jeg opp med å rive slangen fra den der krussedullstøvsugertingen. Men likevel var han alltid snill og grei og gjorde at jeg følte meg trygg.

Det ble ingen brekninger, men snarere en veldig, veldig takknemlig og glad kunde som kunne gå videre med lørdagen sin.

Dette er VIRKELIG en tannlege som kan anbefales. Usedvanlig fortreffelig opplevelse!

Hyggelig og flink tannlege.

Tannlege: Mathias Ekren Skrevet

Veldig hyggelig og tok seg god tid. Var skeptisk til å gå til en tannlege jeg ikke visste hvem var, men endte opp med å føle at han er mye flinkere enn tannlegen jeg har gått til siste årene. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig, vennlig og løsningsorientert

Tannlege: Irene Våge Skrevet

Jeg dro helt fra Haugesund til Bergen for å få ny vurdering av en jeksel etter å ha vært hos en spesialist i Stavanger. I epikrisen fra spesialisten i Stavanger stod det at jekselen hadde en ”håpløs prognose” (sitat) og at denne måtte trekkes så snart som mulig. Jeg valgte å få en ny vurdering fra Irene Våge i Bergen, etter å ha fått anbefalt dette tannlegesenteret fra en venninne som hadde gode erfaringer herfra.

I motsetning til spesialisten i Stavanger, tok Irene Våge seg god tid til å lytte og stille spørsmål om mine erfaringer med jekselen. Etter en grundig undersøkelse ga hun tannen en god prognose, og rotfylte jekselen min der og da, til tross for at arbeidstiden hennes var slutt. Foruten å ha reddet jekselen, reddet hun meg også fra en omfattende, ubehagelig og dyr prosess med tanntrekking og implantat (innsetting av titanskrue og styrking av kjeveben). Jeg kan også nevne at hun gjorde rotfyllingen så behagelig som mulig. Jeg kjente ingen smerte og hun informerte meg grundig gjennom hele prosessen. Jeg vil være henne evig takknemlig og gir henne mine sterkeste anbefalinger!