Oris Dental Arken Åsane

Oris Dental Arken Åsane holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Arken Åsane

Dyktig og tålmodig

Tannlege: Torbjørn Østvik Pedersen Skrevet

Jeg har slitt i mange, mange år med tannlegeskrekk og holder meg stort sett til min egen tannlege i hjemtraktene. Men på grunn av en akutt situasjon, måtte jeg til tannlege snarest og bestilte time hos Arken. Tannlegen jeg fikk var Torbjørn Pedersen.

Jeg sa at jeg hadde tannlegeskrekk og hadde lett for å brekke meg. Tannhelsesekretæren var svært tålmodig og flink til å ta bilder og forklare hva som skjedde, inntil Pedersen kom.

Pedersen er en svært tålmodig og hyggelig tannlege. Forklarer godt alle steg underveis. Stoppet opp litt for å si hva som hadde skjedd med tannen, hva som var anbefalt og hva som var utfallet av de ulike alternativene. Tungen min flagret i hytt og pine, og på ett tidspunkt, endte jeg opp med å rive slangen fra den der krussedullstøvsugertingen. Men likevel var han alltid snill og grei og gjorde at jeg følte meg trygg.

Det ble ingen brekninger, men snarere en veldig, veldig takknemlig og glad kunde som kunne gå videre med lørdagen sin.

Dette er VIRKELIG en tannlege som kan anbefales. Usedvanlig fortreffelig opplevelse!