Logo for Din Tannklinikk DA

Din Tannklinikk DA

Logo for Din Tannklinikk DA

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA