Activia Legesenter AS

Telefonnummer62 40 10 6062 40 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavs Gt. 5 2406 Elverum

Siste vurderinger av Activia Legesenter AS

Gleder meg til hun er tilbake

Lege: Ina Aarskog Skrevet

En kjempe flink lege. Er flink med både barn og voksne. Vi gleder oss til hun er tilbake, selv om vikaren også har vært kjempe hyggelig og flink.

Mangler fagkunnskap

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Da jeg har følt dårlig oppfølging av min fastlege, har jeg sagt ifra da jeg har vært til undersøkelser på sykehuset og har hatt direkte dialog med dem.
Mangler kunnskap om fordøyelsessyndromer bl a IBS og SIBO

Flink og omsorgsfull

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Flink lege som ordnet opp fort. Stor forståelse for menneskelige aspekter, hverdags stress og helseproblemer både fysisk og psykisk. Masse omsorg og god håndtering av alt i fra posttrauma, graviditet og nyfødt barn.
Annbefaler han.

En.vurdering av Dr. Jon A. Aarskogs vikar 2017

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Jeg har allerede skrevet en tilbakemelding på Dr. Jon A. Aarskog.
Men vil også nevne hans vikar i 2017.
Etter å hatt leger som virkelig ikke forsto eller brydde seg med å gi henvisninger til spesialister, var jeg noe bekymret for hvordan vikaren ville takle min helsetilstand.

Dette var en helt unødvendig bekymring å ha. Jeg ble tatt hånd om på en meget profesjonell måte. Selv om legen var ny i praksisen, så var det ingen mangel på den faglige og dyktige håndteringen.

Ettersom denne legen er kun vikar, så er jeg ikke sikker på om jeg kan nevne navnet til legen.

Men de som finner dette til nytte, kan finne dette ut selv.

Takket være Activia og begge legene Aarskog har jeg ett mye bedre liv.

Sidekommentar:
Ser også det er noen negative tilbakemeldinger her. Og det er greit hvis det er berettiget.

Men det er noe jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt. Og da tatt i betraktning min forrige fastlege som gjorde Absolut ingenting.

Husk også, att populære og dyktige leger har mange konsultasjoner og mange pasienter per dag.

Fastlegeordningen er en god måte å gi pasienter trygghet, men ordningen har store utfordringer for å faktisk gi pasienter den friheten til en lege som fungerer for dem det gjelder. Dette er utfordringer som må fikses på politisk nivå. Og ikke med å nødvendigvis gi dårligere tilbakemeldinger på opptatte telefonlinje...

Og ikke nødvendigvis legens feil.

Dyktig og tar deg på alvor

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Er veldig fornøyd med Dr. Aarskog som lege. Han er i permisjon nå, og hans vikar ødelegger dessverre noe av helhetsinntrykket til Activia da han kommer sent til konsultasjoner, gjør dobbeltbookinger og åpenbart ikke har helt kontroll på det som har vært relevant på konsultasjonene jeg har vært på.

Aarskog kan jeg imidlertid absolutt å anbefale, det er ingenting som er pinlig å ta opp med han og han tar seg alltid god tid.