Rommen Tannlegesenter

Nedre Rommen 5 C 0988 Oslo
Rommen Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rommen Tannlegesenter

Faglig dyktig tannlege

Tannlege: Benedicte Fjellstad Thomassen Skrevet

Byttet nylig tannlege til Rommen/Benedicte.
Tannlegen forteller hele tiden hva som skjer underveis, noe som er veldig fint for en som ikke er så glad i en tur til tannlegen.
Har en veldig sjelden sykdom i munnen og tannlegen er godt kjent med sykdommen og har i tillegg undersøkt med oralkirug og ringt meg opp etter timen. Forrige tannlege hadde aldri hørt om sykdommen.
Jeg bor på Fornebu og reiser til Rommen som er på den andre siden av byen etter anbefaling fra en nabo som også går der og er veldig fornøyd.

Dårlig oppfølging, forklaring og litt røff

Tannlege: Benedicte Fjellstad Thomassen Skrevet

Fikk en ny tannlege siden min gamle hadde sluttet på tannlegesenteret. Benedicte forklarte lite hva hun skulle gjøre, og hvorfor og opplevde at hun var litt "røff" i behandlingen. Hadde vondt i munnen noen dager i ettertid. Var også 30 minutter forsinket til min opprinnelig time uten å unnskylde seg.

Måtte til slutt henvise meg til en spesialist for å bilde med en spesiell maskin (som jeg også måtte betale). Ikke flink til å følge opp, og jeg måtte selv ta kontakt i ettertid for status.

Leter nå etter en ny tannlege.

En utrolig God tannlege og ikke minst et Flott Menneske!

Tannlege: Sarwat Aziz Malik Skrevet

Har vært innom mange Tannklinikker opp gjennom tiden og blitt behandlet av mange forskjellige tannleger både i Afrika og her i Norge!
Sarwat har vært den yngste av de alle, men vil raskt tilføye at hun er den beste som har behandlet meg!
Allerede utviser hun en høy kompetanse som mange eldre tannleger bør misunne henne!
Og alltid rolig og forklarende om progresjonen både til meg som pasient og til hennes assistent!
Jeg ser fram til neste tannlegetime om en uke!🤗

Den aller beste tannlegen!

Tannlege: Tonje Refseth Skrevet

Tonje er en fantastisk flink, hyggelig, morsom og utrolig snill tannlege. Hun tar seg tid til deg, lytter til deg og ser deg! Anbefales!!!

Trygg och trevlig

Tannlege: Tonje Refseth Skrevet

Har ett vänligt och glatt bemötande och gör att besöket inte blir obehagligt. Den bästa tandläkaren jag haft.