Rommen Tannlegesenter

Om klinikken

Tannlege Rommen – Får deg til å smile

Tannlege Rommen (Rommen Tannlegesenter) har noen av landets flinkeste tannleger og tannlegespesialister; unike enkeltmennesker som samarbeider om å gi deg det aller beste innen tannhelsetjenester i Rommen. Vi har høy faglig kompetanse og en oppdatert bransjeforståelse som skaper rom for estetiske tannlegetjenester så vel som akutte.

Du skal ha det beste, særlig når smilet ditt står på agendaen. Vi gir deg åpenhet og samtale i forkant av behandling, fri samtaleterapi ved tannlegeskrekk og alltid et skriftlig pristilbud før vi starter.

Tannlegene og tannlegespesialistene på Rommen holder internasjonalt format og er språkmektige. I tillegg til norsk kan vi kommunisere på engelsk, tamilsk, arabisk, persisk, urdu, bosnisk, fransk, svensk, og vietnamesisk.

Vi tar imot NAV-pasienter og har direkte oppgjør med Helfo.

Vi har lange faste åpningstider: hverdager 07 – 20, (lørdag 10 – 15).

Vi ønsker nye pasienter velkommen til tannlegene på Rommen.

Telefonnummer22 21 02 9622 21 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Nedre Rommen 5 C 0988 Oslo
Bestill time
Rommen Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rommen Tannlegesenter

Trygg och trevlig

Tannlege: Tonje Refseth Skrevet

Har ett vänligt och glatt bemötande och gör att besöket inte blir obehagligt. Den bästa tandläkaren jag haft.

Profesjonell og behagelig

Tannlege: Tonje Refseth Skrevet

Tonje er en dyktig tannlege som er 100% til stede og som virkelig bryr seg. Hun har en behagelig og munter fremtoning som inngir tillit og faglig dyktighet. Eneste minus er den forbannede radio som enten står på R. Norge eller P4, og der spiller de som kjent kjip musikk.

Utrolig flott tannlege

Tannlege: Helen Blindheim Svenøy Skrevet

Helen er dyktig, hensynsfull, behagelig, rolig, effektiv og sympatisk. Hun er god på å forklare steg for steg det hun skal utføre hvis man skulle ha behov for det.

Utrolig dyktig og serviceicinnstilt tannlege!

Tannlege: Amin Fadakar Skrevet

Dyktig, serviceinnstilt, hyggelig og alltid tilgjengelig. Føler meg alltid trygg i tannlegestolen. Anbefaler på det varmeste!

Bli tannlege

Tannlege: Mai Dinh Skrevet

Imøtekommende og omsorgsfull Virker på meg som det er høy faglig kompetanse. Bla utstyr.