Christiania Tannlegesenter

Om klinikken

Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC ønsker deg velkommen til våre hyggelige medarbeidere og flotte lokaler midt i sentrum av Oslo. Vi er stolte over å ha et team bestående av 39 dyktige medarbeidere som er der for deg og som ønsker å tilby deg den beste tannlegeopplevelsen.

Vi forstår at det å gå til tannlegen er utfordrende for mange, derfor jobber vi aktivt med å skape en trygg og hyggelig atmosfære slik at ditt besøk hos oss blir så komfortabelt og smertefritt som mulig. Hos oss finner du alt under samme tak; allmenntannleger, spesialister, tannpleier og tannteknikere.

All behandlingen foregår i våre lokaler, et steinkast fra Oslo Plaza. Vi har kort ventetid, lange åpningstider i tillegg til lørdagsåpent.

Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Christiania Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Christiania Tannlegesenter

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Jeg har aldri vært hos en så hensynsfull og flink tannlege som Constance. Hun er både proff og snill, og formidler en helt sjelden trygghet. Anbefaler henne på det sterkeste til alle som ønsker seg en tannlege som håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt :)

Hyggelig og flink

Tannlege: Constance Schär Skrevet

Moderne tannklinikk med relativt lavt prisnivå. Jeg har vært der ganske mange ganger. Tannlegen er imøtekommende og fremstår faglig oppdatert. Gode muligheter for timer på ettermiddag/kveld, god tilgjengelighet på telefon og e-post. Anbefales!