Odontia godetenner

C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Odontia godetenner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia godetenner

Den beste tannlegen

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Hos Hanna føler man seg sett og godt tatt vare på. Hun ser helheten og behandler hele symptombilde. Jeg anbefaler Hanna dersom man ønsker en sympatisk og dyktig tannlege

Den beste tannlegen du kan ønske deg

Tannlege: Hanna Adelved Skrevet

Har vært hos Hanna de siste to årene, og har hatt den mest komfortable og kunnskapsrike tiden jeg kunne ha hatt i en tannlegestol. Hanna er kommunikativ, forklarer alt hun gjør på en veldig enkel måte og sørger hele tiden for at pasienten har det godt. Har vært hos mange tannleger i min livstid, men nå har jeg endelig funnet en jeg føler meg godt ivaretatt hos. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales!

Tannlege: Mari Elisabeth Vileid Skrevet

Hei, jeg tenkte å skrive en anmeldelse om hvor fornøyd jeg er hos tannlegen „min” - Mari Vileid. Når jeg leser all den positive omtalen, kunne jeg skrevet de alle sammen èn gang til. Hele familien går til Mari, og hos oss går under navnet „tannfeen”. Strålende fornøyd, verdt hver krone ;-).

Den beste tannlegen!

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Temoor er virkelig den beste tannlegen jeg har vært borti. Jeg opplever han som en som bryr seg om pasienten. Og han er ekstremt dyktig i sitt fag. Jeg fikk bygd på flere tenner med kompositt, og har endelig fått selvtilliten min tilbake! Ønsker og komme tilbake uansett behandling i fremtiden, det sier litt om hvor dyktig han er!

Superfornøyd med Temoor Ilyas

Tannlege: Temoor Ilyas Skrevet

Hver gang jeg har time hos Temoor, får jeg førsteklasses behandling. Han tar seg tid, forklarer godt og lytter og tar hensyn til mine ønsker. Her er det gjensidig respekt hele veien.

Etter brutale opplevelser hos skoletannlegen i barndommen, var det veldig godt å komme hit.

Anbefaler han varmt!