Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka

Markveien 35 B 0554 Oslo
Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka

Svært dyktig og vennlig tannlege

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Jeg trodde ikke det gikk an å se frem til et tannlegebesøk, men det gjør jeg altså når jeg skal besøke Hege Lillehammer. Alltid et smil, god kommunikasjon og svært høyt faglig nivå.

Mvh

Ubehagelig

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Jeg klarer ikke å glemme en gang jeg var innom Hege Lillehammer.
Min vanlige tannlege var ikke på jobb da jeg kom innom med en betennelse i en rotfylling. Hege Lillehammer skrev ut antibiotika og målte meg med blikket opp og ned flere ganger - før hun på en svært nedlatende måte fortalte at jeg burde holde meg unna sukker. Før jeg fikk resepten i hånden gjentok hun. "Husk at det ikke er så lurt å spise mye sukker når du går på antibiotika".

Jeg har aldri følt meg så ydmyket før. Jeg var på ingen måte svært overvektig, men følte meg plutselig tykk og fæl. Jeg er 169 cm høy og veide 63 kg. Sliter med invalidiserende kronisk sykdom. Noe jeg gjorde henne oppmerksom på.

Det var en utrivelig tur innom tannlegen. Jeg hadde store smerter og feber på grunn av betennelse. Tannlegen sto der sylslank og målte meg med blikket. Lovte meg selv å aldri sette min ben på den klinikken igjen.

Verdens Beste Tannlege

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Fantastisk tannlege. Utrolig hyggelig og profesjonell tannlege som tar godt vare på deg i stolen.
Gjør en eksepsjonell god jobb.
Anbefales på det sterkeste.

Anbefales

Tannlege: Øystein Langeland Skrevet

Kan anbefale han på det sterkeste. Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, og når jeg måtte bytte tannlege gruet jeg meg veldig. Jeg fikk time hos Langeland, og ble overbevist allerede første timen at jeg hadde funnet min nye tannlege. Han er rolig og tålmodig og forklarer ting underveis. Han lytter og setter av nok tid til at ting kan skje i ditt tempo uten at man føler seg stresset.

Veldig bra

Tannlege: Ulf Kurt Jørn Müller-Henneberg Skrevet

Har brukt Ulf Müller-Henneberg i nærmere 20 år. Meget trygg og nøyaktig i sitt arbeid. Slår alltid av en hyggelig prat.
Liker fortsatt ikke å gå til tannlegen, men hvis jeg må, går jeg til Ulf.